MEHANIČKA SERIJA

SREDNJE SNAGE VISOKIH PERFORMANSI

DF140A / DF115A / DF100A

DF140A/DF115A/ DF100A

Ako je motor s performansama bitan dio vašeg nautičarskog života, onda trebate našu kombinaciju kvalitete, pouzdanosti i izbora.

Picture of boat using DF140A/DF115A/DF100A Picture of boat using DF140A/DF115A/DF100A

Maksimiziranje uštede i učinkovitosti goriva

Lansiranjem nove generacije DF140A, DF115A i DF100A, naši inženjeri stvorili su trio vanbrodskih motora koji nude veliku uštedu goriva bez žrtvovanja performansi. To je postignuto korištenjem našeg naprednog Lean Burn sustava kontrole goriva.

Pretvoriti snagu u brzinu

Naši linijski motori s četiri cilindra koriste agresivne omjere prijenosa koji tim vanbrodskim motorima omogućuju da koriste veći propeler. Kombinacija velikog propelera i nižeg prijenosnog omjera pruža veliki okretni moment, uzbudljivo ubrzanje i uzbudljivu brzinu.

Svi okretni momenti

Uz ubrzanje i manevriranje visoko na listi prioriteta, ne čudi što je DF140, sa svojim odličnim omjerom snage i težine, bio jedan od modela odabranih za korištenje na olimpijskoj i paraolimpijskim regatama u Londonu 2012. godine.

Inovativna tehnologija

DF140A, DF115A i DF100A imaju ugrađeni O2 senzor kontrole s povratnom vezom koji pomaže u održavanju čišćih i stabilnih emisija. Osim toga, DF140A i DF115A imaju koristi od ugrađenog senzora detonacija (kucanja) koji detektira i kontrolira nenormalno izgaranje, što omogućuje da motor radi s optimalnim performansama.

Čišći i učinkovitiji rad

Suzuki koristi brojne napredne tehnologije za isporuku čišćeg i učinkovitijeg rada, a koje su u skladu s Direktivom o rekreativnim plovilima (RCD) - Direktiva 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te su dobile ocjenu od tri zvjezdice California Air Resources Boarda (CARB).

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSIONS
VELIKA SNAGA
  • GEAR RATIO
  • OFFSET DRIVESHAFT
UČINKOVITOST U POTROŠNJI
  • LEAN BURN
POUZDANOST
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • WATER DETECTING SYSTEM
INOVACIJA
  • TROLL MODE
  • TILT LIMIT
  • KEYLESS START SYSTEM

Maximizing Fuel Economy, Maximizing Performance

Prepoznavši potrebu za stedljivim vanbrodskim motorima, Suzuki je razvio i predstavio svoj inovativni Suzuki Lean Burn sustav sustav na vanbrodskim motorima DF90A / 80A / 70A, za koji je dobio velike pohvale od nautičara i od medija. Sustav predviđa potrebu za gorivom u skladu s radnim uvjetima, što omogućuje da motor radi na učinkovitijoj mješavini goriva, koristeći idealan omjer zraka i goriva. Njegove se prednosti iskazuju u širokom radnom rasponu, osiguravajući značajna poboljšanja u uštedi goriva od male brzine do brzine krstarenja. Interno testiranje pokazuje da je DF140A za vrijeme krstarenja 14% ekonomičniji od svog prethodnika DF140 bez ikakvog žrtvovanja snage i performansi.

Diagram of Maximizing Fuel Economy, Maximizing Performance
Podaci koji su korišteni u grafikonima dobiveni su testiranjem unutar tvrtke pod ujednačenim uvjetima. Rezultati će varirati ovisno o uvjetima rada (dizajn plovila, veličina, težina, vremenske prilike itd.)

O2 senzor kontrole s povratnom vezom

Kao i kod Suzukija DF300AP, modeli DF140A / 115A / 100A imka ugrađen O2 senzor kontrole s povratnom vezom koji čuva emisije čišće i stabilnije. Kontroliranjem omjera zrak - gorivo u svakom radnom području motora, sustav osigurava optimalnu količinu goriva u motoru bez obzira na broj okretaja u minuti.

DOHC motor s 4 ventila po cilindru

Suzuki ima dugu tradiciju u projektiranju i proizvodnji motora za motociklističku, automobilsku i pomorsku uporabu. Oslanjajući se na ovo iskustvo bez premca, inženjeri Suzukija dizajnirali su linijski četverocilindrični motor koji isporučuje veliku izlaznu snagu, visoke performanse, izvrsnu ekonomičnost u potrošnji goriva i učinkovit rad. Sa zapreminom od 2.044 cm3, linijski četverocilindrični blok ima na sebi visokoučinkovitu 16-ventilsku glavu sa dva bregasta vratila (DOHC).

Picture of DOHC 4-Valve Engine

Dobivanje maksimalne učinkovitosti

DF140A / 115A / 100A koriste poboljšani sustav usisa zraka koji maksimizira protok zraka u motor kako bi se postigla veća izlazna snaga. Da bi ovaj sustav postigao puni potencijal, potrebna je i veća učinkovitost ispušnih plinova, tako da su motori dizajnirani s učinkovitim ispušnim sustavom "4 u 2 u 1" koji smanjuje povlačenje ispušnih plinova omogućujući im da glatki ispust iz cilindara. Ovakav dizajn povećava zakretni moment od niskog do srednjeg režima rada te pruža široki raspon snage upravo kakvog žele nautičari.
DF140A / 115A / 100A također ima dvostupanjski reduktor koji isporučuje zakretni moment potreban za okretanje propelera velikog promjera. To se obično radi s većim stupnjevima prijenosa ili većim mjenjačem, ali Suzuki već dugo koristi dvostupanjski sustav koji osigurava potreban okretni moment bez dodavanja neželjene gabarita ili mase u motoru. Sa konačnim odnosom prijenosa od 2,59, ti vanbrodski motori proizvode velik okretni moment za veliko ubrzanje.
Oba modela imaju i dvostupanjski reduktor koji osigurava veći prijenosni omjer od 2,59. Na pogonskoj osovini redukcija prve faze daje omjer od 1,24, dok druga faza, u samoj kućištu zupčanika, daje daljnje smanjenje od 2.08. Najveći dobitak kod ovog sustava je njegova sposobnost korištenja visoko učinkovitog propelera velikog koraka i promjera.

Diagram of Obtaining Maximum Performance

Senzor detonacija (kucanja) (DF140A/115A)

DF140A i DF115A su Suzukijevi prvi četverocilindrični motori s senzorom za detonaciju (kucanje). Ovaj sustav se nalazi na nekim modelima V6 i koristi se za otkrivanje i kontrolu nad nenormalnim izgaranjem, čime se omogućuje rad motora s optimalnim performansama. Sustav povećava trajnost motora i osigurava maksimalnu snagu.

Višestruko sljedno elektronsko ubrizgavanje goriva

Višestruko sljedno ubrizgavanje goriva (Multi-Point Sequential Electronic Injection) je Suzukijev sofisticirani sustav ubrizgavanja goriva koji se nalazi na Suzuki vanbrodskim motorima od DF40A do DF 350A. Sustav koristi 32-bitno računalo u elektroničkoj upravljačkoj jedinici za nadzor vitalnih operativnih podataka prikupljenih iz niza senzora smještenih u kritičnim područjima motora. Obradom ovih podataka u stvarnom vremenu, sustav automatski izračunava optimalnu količinu i točno vrijeme ubrizgavanja goriva pod visokim tlakom, u komoru za izgaranje. Prednosti uključuju glatko i oštrije ubrzanje, trenutni odgovor motora, maksimalnu štednju u potrošnji goriva, niske emisije štetnih plinova i brzo, pouzdano startanje.

Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva

Voda u gorivu može dovesti do problema koji uključuju loše izgaranje, manju izlaznu snagu i koroziju. Suzuki sustav za detekciju vode dizajniran je kako bi pomogao u zaštiti motora od vlage u gorivu pomoću filtra za gorivo koji detektira vodu kako bi upozorio operatera s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je voda prisutna u gorivu. Filter je također dizajniran za vizualnu provjeru vode.

Picture of Suzuki Water Detecting System

Suzuki sustav plovidbe na niskim okretajima (opcija)

Suzuki sustav plovidbe na niskim okretajima je kao opcija dostupan na sva tri vanbrodska motora. Ovaj sustav osigurava bolju kontrolu nad brzinom motora pri niskim brzinama, držeći plovilo ravnomjernom brzinom tijekom ribolova povlačenjem. Kada je sustav uključen, broj okretaja motora kontrolira se neovisnim prekidačem koji podešava broj okretaja motora u koracima od 50 okr./min u rasponu koji se proteže od mirovanja do 1.200 okretaja u minuti. Osim upravljačkog prekidača, koji se može montirati gotovo bilo gdje na konzoli, sustav uključuje tahometar i kompatibilan je sa Suzuki SMIS digitalnim mjeračima ili analognim mjernim instrumentima sa dvostrukom skalom.

Picture of Suzuki Troll Mode System (Optional)

Višenamjenska ručka (opcija)

Dostupna samo na modelima DF115A i DF100A, Suzuki višenamjenska rudo (ručka) ergonomski je dizajnirana pomoću računalnog modeliranja za simulaciju pokreta tijela, ruke i očiju operatera kako bi se optimiziralo postavljanje ručice mjenjača, prekidača i indikatora te omogućila lakše i udobnije upravljanje izvanbrodskog motora. Ručica mjenjača također je ergonomski dizajnirana da pruži ugodan osjećaj bez obzira radi li se o lijevoj ili desnoj ruci. Prekidač snage i nagiba nalazi se na rukohvatu ručke, što omogućuje istovremeni rad gasa i opreme, a ručka također uključuje prekidač sustava plovidbe na niskim okretajima.

Picture of Multi Function Tiller Handle (Optional)
MODELDF140A *3
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL: 508, X: 635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *1L: 179, X: 184
TIP MOTORADOHC 16-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA4
ZAPREMNINA cm32.044
PROMJER x HOD mm86 x 88
MAKSIMALNA SNAGA kW103,0
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.600-6.200
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.5,5
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 40A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2,59:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-25"
MODELDF115A *3
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL: 508, X: 635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *1L: 182, X: 187
TIP MOTORADOHC 16-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA4
ZAPREMNINA cm32.044
PROMJER x HOD mm86 x 88
MAKSIMALNA SNAGA kW84,6
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.000-6.000
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.5,5
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 40A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2,59:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-25"
MODELDF100A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL: 508, X: 635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *1L: 182, X: 187
TIP MOTORADOHC 16-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA4
ZAPREMNINA cm32.044
PROMJER x HOD mm86 x 88
MAKSIMALNA SNAGA kW73,6
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.000-6.000
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.5,5
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 40A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2,59:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-25"
  1. Težina motora: bez propelera i ulja
  2. Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku
  3. Dostupan model suprotnog smjera vrtnje propelera

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

SERVISI

VIŠE