DRIVE BY WIRE SERIJA

ČETIRI CILINDRA U LINIJI 140-70 KS


Prvi četverotaktni modeli 140/115 KS
na svijetu, sa preciznim sustavom
daljinskog upravljanja (Drive By Wire)

DF140BG / DF115BG

DF140BG/DF115BG

Pouzdanost i učinkovitost goriva
modela DF140A/115A
+ najmodernija tehnologija.

Picture of boat using DF140BG Picture of boat using DF140BG

Precizni sustav daljinskog upravljanja (Drive By Wire)

  • Upravljanje motorom putem električnog signala iz udaljene upravljačke stanice, a ne tradicionalnim kabelima mehaničkog upravljanja.

Prednosti

  • Glatki pomak i rad
  • Jednostavno namještanje
  • Povećana učinkovitost goriva
  • Luksuzni daljinski upravljač
Picture of Drive By Wire

Jednostavno održavanje

  • Dizajniran za jednostavno održavanje, za dobrobit kupaca

Prednosti

  • Jednostavan pristup uljnom filteru, koji se može zamijeniti jednostavnim uklanjanjem gornjeg poklopca
  • Zaštita protiv izlijevanja ulja, sastoji se od ladice koja hvata ulje koje izlazi pri zamjeni filtera za ulje
  • Mjerač razine ulja: Može koristiti crijevo za izmjenu ulja promjera 15mm
Diagram of Easy Maintenance1
Jednostavan pristup uljnom filteru
Diagram of Easy Maintenance2
Zaštita protiv izlijevanja ulja i mjerač razine ulja

Velika trajnost

Poboljšano kućište zupčanika

  • Optimizacijom prolaza ulja u zupčanicima, rotirajuće vreteno stvara negativni tlak i pomaže cirkulaciji ulja u zupčanicima.

Prednosti

  • Smanjuje temperaturu ulja u prijenosniku i pridonosi povećanoj trajnosti zupčanika.
Diagram of High Durability1
Kućište zupčanika (pogled odozdo)
Diagram of High Durability2
Kućište zupčanika (bočni pogled)

Dinamični i glatki dizajn

Picture of Dynamic & Smooth Design
Picture of Dynamic & Smooth Design

Nagrada Top Product 2021.

Vanbrodski motori Suzuki DF140BG i DF115BG dobili su nagradu za najbolje proizvode od časopisa Boating Industry, pomorskog poslovnog časopisa iz SAD-a. Vrhunski proizvodi odabiru se među maritimnim proizvodima, što uključuje vanbrodske motore, plovila i dodatnu opremu koji su lansirani od siječnja do prosinca 2020. godine, a koji su značajno doprinijeli napretku pomorske industrije.
DF140BG i DF115BG šesti su vanbrodski motori Suzuki koji su izabrani za nagradu, a to je najveći broj ovih nagrada kod bilo kojeg proizvođača vanbrodskih motora na svijetu.

TOP PRODUCTS 2021
  • Prvi na svijetu, 4-taktni vanbrodski motori klase 140/115 KS, kod kojih je ugrađen precizan sustav elektronskog upravljanja gasom i mjenjačem (Suzuki Precision Control)
  • Učinkovitosti u potrošnji goriva
  • Tihi rad.
  • Jednostavnost održavanja.
VELIKA SNAGA
(performanse)
  • GEAR RATIO
  • OFFSET DRIVESHAFT
UČINKOVITOST U POTROŠNJI
  • LEAN BURN
POUZDANOST
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • WATER DETECTING SYSTEM
  • TILT LIMIT

*1 Dostupno sa SMD ili SMG

INOVACIJA

*2 Dostupno s SMD, SMG ili upravljačkim panelom sustava plovidbe na niskim okretajima

TRAJNOST I POUZDANOST

Novo - dizajnirani sustav usisa zraka

  • Redizajnirana je struktura usisa zraka

Prednosti

  • Pruža veću izlaznu snagu
  • Povećana sposobnost uklanjanja vode iz zraka kojeg je motor usisao
  • Smanjenje temperature usisa zraka
Sustav usisa zraka

Direktno paljenje

  • Integrira zavojnice za paljenje u poklopce svjećica

Prednosti

  • Smanjuje broj dijelova i pojednostavljuje ožičenje
  • Uklanjanje kabela visokog napona, te omogućuje paljenju da učinkovito generira iskru, što dovodi do poboljšanja učinkovitosti izgaranja
Direktno paljenje

Sustav za otkrivanje vode u smjesi goriva

  • Pomaže u zaštiti motora od vode u gorivu
  • Upotreba većeg filtera za gorivo u odnosu na DF140A/115A
  • Optimiziran položaj filtera za gorivo

Prednosti

  • Može izbjeći vodu u gorivu
  • Povećana trajnost i pouzdanost
  • Jednostavna zamjena filtera za gorivo
Sustav za otkrivanje vode u smjesi goriva
Veći filter goriva

Daljnje značajke koje doprinose trajnosti

  • Pumpa za gorivo velikog kapaciteta: Sposobna za postavljanje na razne vrste čamaca
  • Optimiziran položaj ugradnje senzora O2 : povećana trajnost
  • Korištenje vijka za zaštitu od hrđe koji sadrže cink : povećana trajnost

PERFORMANSE

Visok omjer kompresije

  • Da bi se postigla optimizirana kombinacija maske, otvora i klipa, oblik dijelova simuliran je u preko 1.000 kombinacija, a zatim temeljito testiran sa pažljivo odabranim dijelovima.

Prednosti

  • Postignut je omjer kompresije od 10,6 koji doprinosi velikom okretnom momentu.
Diagram visok omjer kompresije

Izmaknuta pogonska osovina (Offset Drive Shaft)

  • Glava motora smještena je bliže prednjem dijelu, pomičući težište izvanbrodskog motora prema naprijed.

Prednosti

  • Manje vibracija
  • Kompaktnije dimenzije
  • Stabilnije upravljanje

Dvostupanjska redukcija prijenosa

  • Ovaj sustav, koji uključuje pomaknuto pogonsko vratilo, sadrži redukciju prvog stupnja između radilice i pogonskog vratila, te redukciju drugog stupnja unutar kutije mjenjača u nozi motora.

Prednosti

  • Veliki okretni moment čak i kod velikih opterećenja
  • Dovoljno snažan za rad propelera većeg promjera

LAKO I UDOBNO

Tihi rad

  • Buka usisa suzbija se rezonatorom, što stišava buku izvanbrodskog motora.

Prednosti

  • Manje buke, što plovidbu čini ugodnijom
Tihi rad

Izlaz alternatora

  • Novo dizajnirana ventilacija koja bolje hladi zavojnice

Prednosti

  • Povećani izlaz alternatora za 3 A u rasponu broja okretaja praznog hoda, koji približno odgovara potrebnom izlazu SMD12/SMD16.
Izlaz alternatora

EKOLOGIJA I EFIKASNOST

Suzuki Lean Burn suastav (Lean Burn Control System)

  • Sustav za upravljanje gorivom, ovisno o navigacijskim uvjetima, opskrbljuje motor odgovarajućom količinom smjese goriva i zraka.

Prednosti

  • Značajno poboljšanje u potrošnji goriva u svim rasponima brzina, posebno pri krstarećoj brzini
  • Gorivo se štedi, a troškovi benzina smanjuju zahvaljujući poboljšanoj ekonomičnosti goriva
Diagram of Lean Burn Control System
Na temelju Suzukijevih testnih podataka.
* Ovi podaci o gorivu mogu se razlikovati ovisno o uvijetima tokom plovidbe.
MODELDF140BG
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL: 508, X: 635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *1L: 188, X: 192
TIP MOTORADOHC 16-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA4
ZAPREMNINA cm32.045
OMJER KOMPRESIJE10,6
PROMJER x HOD mm86 x 88
MAKSIMALNA SNAGA kW103,0
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.600-6.200
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.5,5
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 20A/700okr./min 40A/6000okr./min
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2,59:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-25"(RR), 17"-23"(CR)
MODELDF115BG
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL: 508, X: 635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *1L: 182, X: 187
TIP MOTORADOHC 16-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA4
ZAPREMNINA cm32.044
OMJER KOMPRESIJE10,6
PROMJER x HOD mm86 x 88
MAKSIMALNA SNAGA kW84,6
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.000-6.000
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.5,5
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 20A/700okr./min 40A/6000okr./min
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2,59:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-25"(RR), 17"-23"(CR)
  1. Težina motora: bez propelera i ulja
  2. Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

SERVISI

VIŠE