DRIVE BY WIRE SERIJA
ČETIRI CILINDRA U LINIJI 140-70 KS
Prvi četverotaktni modeli 140/115 KS
na svijetu, sa preciznim sustavom
daljinskog upravljanja (Drive By Wire)
DF140BG / DF115BG

Pouzdanost i učinkovitost goriva
modela DF140A/115A
+ najmodernija tehnologija.


Precizni sustav daljinskog upravljanja (Drive By Wire)
- Upravljanje motorom putem električnog signala iz udaljene upravljačke stanice, a ne tradicionalnim kabelima mehaničkog upravljanja.
Prednosti
- Glatki pomak i rad
- Jednostavno namještanje
- Povećana učinkovitost goriva
- Luksuzni daljinski upravljač

Jednostavno održavanje
- Dizajniran za jednostavno održavanje, za dobrobit kupaca
Prednosti
- Jednostavan pristup uljnom filteru, koji se može zamijeniti jednostavnim uklanjanjem gornjeg poklopca
- Zaštita protiv izlijevanja ulja, sastoji se od ladice koja hvata ulje koje izlazi pri zamjeni filtera za ulje
- Mjerač razine ulja: Može koristiti crijevo za izmjenu ulja promjera 15mm

- Jednostavan pristup uljnom filteru

- Zaštita protiv izlijevanja ulja i mjerač razine ulja
Velika trajnost
Poboljšano kućište zupčanika
- Optimizacijom prolaza ulja u zupčanicima, rotirajuće vreteno stvara negativni tlak i pomaže cirkulaciji ulja u zupčanicima.
Prednosti
- Smanjuje temperaturu ulja u prijenosniku i pridonosi povećanoj trajnosti zupčanika.

- Kućište zupčanika (pogled odozdo)

- Kućište zupčanika (bočni pogled)
Dinamični i glatki dizajn


Nagrada Top Product 2021.
Vanbrodski motori Suzuki DF140BG i DF115BG dobili su nagradu za najbolje proizvode od časopisa Boating Industry, pomorskog poslovnog časopisa iz SAD-a. Vrhunski proizvodi odabiru se među maritimnim proizvodima, što uključuje vanbrodske motore, plovila i dodatnu opremu koji su lansirani od siječnja do prosinca 2020. godine, a koji su značajno doprinijeli napretku pomorske industrije.
DF140BG i DF115BG šesti su vanbrodski motori Suzuki koji su izabrani za nagradu, a to je najveći broj ovih nagrada kod bilo kojeg proizvođača vanbrodskih motora na svijetu.

- Prvi na svijetu, 4-taktni vanbrodski motori klase 140/115 KS, kod kojih je ugrađen precizan sustav elektronskog upravljanja gasom i mjenjačem (Suzuki Precision Control)
- Učinkovitosti u potrošnji goriva
- Tihi rad.
- Jednostavnost održavanja.
- POUZDANOST
-
*1 Dostupno sa SMD ili SMG
- INOVACIJA
-
*2 Dostupno s SMD, SMG ili upravljačkim panelom sustava plovidbe na niskim okretajima
TRAJNOST I POUZDANOST
Novo - dizajnirani sustav usisa zraka
- Redizajnirana je struktura usisa zraka
Prednosti
- Pruža veću izlaznu snagu
- Povećana sposobnost uklanjanja vode iz zraka kojeg je motor usisao
- Smanjenje temperature usisa zraka

Direktno paljenje
- Integrira zavojnice za paljenje u poklopce svjećica
Prednosti
- Smanjuje broj dijelova i pojednostavljuje ožičenje
- Uklanjanje kabela visokog napona, te omogućuje paljenju da učinkovito generira iskru, što dovodi do poboljšanja učinkovitosti izgaranja

Sustav za otkrivanje vode u smjesi goriva
- Pomaže u zaštiti motora od vode u gorivu
- Upotreba većeg filtera za gorivo u odnosu na DF140A/115A
- Optimiziran položaj filtera za gorivo
Prednosti
- Može izbjeći vodu u gorivu
- Povećana trajnost i pouzdanost
- Jednostavna zamjena filtera za gorivo

- Veći filter goriva
Daljnje značajke koje doprinose trajnosti
- Pumpa za gorivo velikog kapaciteta: Sposobna za postavljanje na razne vrste čamaca
- Optimiziran položaj ugradnje senzora O2 : povećana trajnost
- Korištenje vijka za zaštitu od hrđe koji sadrže cink : povećana trajnost
PERFORMANSE
Visok omjer kompresije
- Da bi se postigla optimizirana kombinacija maske, otvora i klipa, oblik dijelova simuliran je u preko 1.000 kombinacija, a zatim temeljito testiran sa pažljivo odabranim dijelovima.
Prednosti
- Postignut je omjer kompresije od 10,6 koji doprinosi velikom okretnom momentu.

Izmaknuta pogonska osovina (Offset Drive Shaft)
- Glava motora smještena je bliže prednjem dijelu, pomičući težište izvanbrodskog motora prema naprijed.
Prednosti
- Manje vibracija
- Kompaktnije dimenzije
- Stabilnije upravljanje
Dvostupanjska redukcija prijenosa
- Ovaj sustav, koji uključuje pomaknuto pogonsko vratilo, sadrži redukciju prvog stupnja između radilice i pogonskog vratila, te redukciju drugog stupnja unutar kutije mjenjača u nozi motora.
Prednosti
- Veliki okretni moment čak i kod velikih opterećenja
- Dovoljno snažan za rad propelera većeg promjera
LAKO I UDOBNO
Tihi rad
- Buka usisa suzbija se rezonatorom, što stišava buku izvanbrodskog motora.
Prednosti
- Manje buke, što plovidbu čini ugodnijom

Izlaz alternatora
- Novo dizajnirana ventilacija koja bolje hladi zavojnice
Prednosti
- Povećani izlaz alternatora za 3 A u rasponu broja okretaja praznog hoda, koji približno odgovara potrebnom izlazu SMD12/SMD16.

EKOLOGIJA I EFIKASNOST
Suzuki Lean Burn suastav (Lean Burn Control System)
- Sustav za upravljanje gorivom, ovisno o navigacijskim uvjetima, opskrbljuje motor odgovarajućom količinom smjese goriva i zraka.
Prednosti
- Značajno poboljšanje u potrošnji goriva u svim rasponima brzina, posebno pri krstarećoj brzini
- Gorivo se štedi, a troškovi benzina smanjuju zahvaljujući poboljšanoj ekonomičnosti goriva

-
Na temelju Suzukijevih testnih podataka.
* Ovi podaci o gorivu mogu se razlikovati ovisno o uvijetima tokom plovidbe.
MODEL | DF140BG |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L: 508, X: 635 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *1 | L: 188, X: 192 |
TIP MOTORA | DOHC 16-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | 4 |
ZAPREMNINA cm3 | 2.045 |
OMJER KOMPRESIJE | 10,6 |
PROMJER x HOD mm | 86 x 88 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 103,0 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.600-6.200 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 5,5 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 20A/700okr./min 40A/6000okr./min |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2,59:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
MODEL | DF115BG |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L: 508, X: 635 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *1 | L: 182, X: 187 |
TIP MOTORA | DOHC 16-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | 4 |
ZAPREMNINA cm3 | 2.044 |
OMJER KOMPRESIJE | 10,6 |
PROMJER x HOD mm | 86 x 88 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 84,6 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.000-6.000 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 5,5 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 20A/700okr./min 40A/6000okr./min |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2,59:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
- Težina motora: bez propelera i ulja
- Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku
Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji
SERVISI