MEHANIČKA SERIJA

ČETIRI CILINDRA U LINIJI 200-150 KS

DF175A / DF150A

DF175A/DF150A

Snažan i brz, čist i učinkovit,
4-taktni vanbrodski motor za sve namjene.

Učinkovit u korištenju goriva

S kombinacijom naše tehnologije Lean Burn, polu-direktnog usisnog sustava i odnosom prijenosa visokih performansi od 10,2:1, ovi novi vanbrodski motori daju čistu i učinkovitu snagu. U usporedbi s predhodnim DF175 i DF150, DF175A ima 14% nižu potrošnju goriva i DF150A pokazuje poboljšanje od 7%. Što povčlači značajne uštede po spreniku goriva.

Diagram of Fuel Efficient

Snažan

S više okretnog momenta (3,1% više za DF150A i 2,7% više za DF175A), kao i Suzuki dokazani raspored pogonskog vratila s dvostupanjskom redukcijom prijenosa, ovi novi vanbrodski motori generiraju više snage tijekom cijelog raspona okretaja. Čak i na teškim, napunjenim brodovima, DF150A i 175A postižu bolje performanse.

Diagram of Powerful

Jače ubrzanje

DF150A i DF175A sada dijele isti blok motora koji se koristi za naš popularni DF200A. Veća zapremina i poboljšani mehanički dizajn zbrajaju se za jače ubrzanje, bilo iz mirovanja ili u srednjem radnom rasponu. Zadovoljavamo želju naših kupaca za performansama i povećanom štednjom goriva.

Diagram of Quick Acceleration

Pouzdan

Ovi novi vanbrodski motori u potpunosti iskorištavaju dokazanu Ultimate 4-taktnu tehnologiju tvrtke Suzuki koja osigurava pouzdane performanse kroz vrijeme. Senzor za lupanje (kucanje) brine da motor radi glađe za bolju izdržljivost. O2 senzor poboljšava učinkovitost motora a Suzuki senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva štiti motor od siromašne smjese, lošeg izgaranja, manju izlaznu snagu i koroziju.

  • Podaci upotrijebljeni u ovim informacijama o proizvodu dobiveni su internim testiranjem pod ujednačenim uvjetima. Rezultati će varirati ovisno o uvjetima rada.
TRAJNO I POUZDANO
PERFORMANSE
LAKO I UDOBNO
EKOLOŠKO I EKONOMIČNO
  • LEAN BURN

*1 Raspoloživo sa SMD ili SMG4 *2 Raspoloživo sa SMD, SMG4, ili Panel prekidača Troll Mode-a

Napredna tehnologija za bolje performanse

Izmaknuta pogonska osovina (Offset Drive Shaft)

OBJAŠNJENJE :

Glava motora je izmaknuta prema pramcu čime se težište vanbrodskog motora pomiče prema naprijed.

PREDNOSTI :

  • Manje vibracija
  • Kompaktnije dimenzije
  • Mirnije i stabilnije upravljanje.
Diagram of Offset Driveshaft

Dvostupanjska redukcija

OBJAŠNJENJE :

Ovaj sistem, koji uključuje sistem izmaknute osovine prijenosa, ima i funkciju prvog stupnja redukcije. Drugi stupanj nalazi se u kutiji mjenjača unutar noge motora. Ovo konstrukcijsko rješenje omogućuje dobivanje višeg omjera prijenosa i rad s većim propelerima.

PREDNOSTI :

  • Visoka efikasnost propulzije s propelerima većeg promjera.
  • Plovidba sa snagom motora uvijek spremnom, uz propeler koji održava točan broj okretaja i kod povećanog opterećenja.
  • Velika snaga koja omogućuje ispravan rad propelera većeg promjera, osiguravajući tako munjevito ubrzanje.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction

Višestupanjski usisni sustav

OBJAŠNJENJE :

Cijevi usisnog razvodnika mijenjaju se između kratkih i dugih tijekom rada kod male brzine i kod velike brzine kako bi se osiguralo da u motor uvijek ulazi odgovarajuća količina zraka..

PREDNOSTI :

  • Povećanje izlazne snage kod visokih brzina, zbog većeg volumena zraka usisanog od strane motora.
  • Povećava učinkovitost izgaranja i maksimizira okretni moment povećanjem gustoće zraka pri radu na niskim okretajima.

Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT)

OBJAŠNJENJE :

Sustav VVT koristi se za kontrolu vremena otvaranja i zatvaranja usisnih ventila u ovisnosti o broju okretaja motora.

PREDNOSTI :

  • Nudi snažniji i mirniji okretni moment.
  • Osigurava visoka ubrzanja u čitavom rasponu okretaja.

Sistem usisa zraka (Semi-Direct Air Intake System)

OBJAŠNJENJE :

Ovaj sustav dovodi hladniji zrak izravno u višestupanjski usisni razvodnik, što omogućuje da motor radi učinkovitije.

PREDNOSTI :

  • Snažnija ubrzanja i vrhunska brzina.
Diagram of Semi-direct Air Intake System
Diagram of Semi-direct Air Intake System

O2 senzor kontrole sa povratnom vezom

OBJAŠNJENJE :

Ovaj sustav osigurava, u stvarnom vremenu, središnjoj upravljačkoj jedinici motora točne informacije za upravljanje omjerom goriva i zraka zavisno o promjeni radnih uvjeta.

PREDNOSTI :

  • Omogućuje da emisije budu čiste i stabilne.
  • Pomaže u održavanju optimalne učinkovitosti motora u cijelom radnom rasponu.

Suzuki Lean Burn sustav (štednje goriva)

OBJAŠNJENJE :

Lean Burn sustav osigurava pravu smjesu goriva i zraka ovisno o uvjetima plovidbe.

PREDNOSTI :

  • Značajan porast štednje u potrošnji goriva kod svih brzina a pogotovo pri brzini krstarenja.
  • Potrošnja goriva i troškovi spremnika goriva se smanjuju.

Suzukijeva antikorozivna zaštita

OBJAŠNJENJE :

Na vanjsku površinu vanbrodskog motora nanosi se posebna zaštita visoke čvrstoće, kako bi se zaštitili aluminijski dijelovi.

PREDNOSTI :

  • Zaštita od korozije povećava ukupnu trajnost motora.
Diagram of Suzuki Anti-Corrosion System

Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva

OBJAŠNJENJE :

Dizajniran za zaštitu motora od vlage u gorivu, pomoću filtra za detekciju vode, koj upozorava nautičare s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je u gorivu prisutna voda.

PREDNOSTI :

  • Štiti motor od lošeg izgaranja, slabije izlazne snage i korozije.
Picture of Suzuki Water Detecting System
MODELDF175A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL:508, X:635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5L:235, X:240
TIP MOTORADOHC 16-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA4 - u liniji
ZAPREMNINA cm32,867
PROMJER x HOD mm97 × 97
MAKSIMALNA SNAGA kW129
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.500-6.100
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 44A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.50:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-27.5" (R / R), 17"-26" (C / R)
MODELDF150A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL:508, X:635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5L:235, X:240
TIP MOTORADOHC 16-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA4 - u liniji
ZAPREMNINA cm32,867
PROMJER x HOD mm97 × 97
MAKSIMALNA SNAGA kW110
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.000-6.000
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 44A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.50:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-27.5" (R / R), 17"-26" (C / R)
  1. Težina motora: bez propelera i ulja
  2. Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku

PROMOTIVNI VIDEO

Povrat na osnovnu stranicu modela



SERVISI

VIŠE