MEHANIČKA SERIJA
ČETIRI CILINDRA U LINIJI 200-150 KS
DF175A / DF150A

Snažan i brz, čist i učinkovit,
4-taktni vanbrodski motor za sve namjene.
Učinkovit u korištenju goriva
S kombinacijom naše tehnologije Lean Burn, polu-direktnog usisnog sustava i odnosom prijenosa visokih performansi od 10,2:1, ovi novi vanbrodski motori daju čistu i učinkovitu snagu. U usporedbi s predhodnim DF175 i DF150, DF175A ima 14% nižu potrošnju goriva i DF150A pokazuje poboljšanje od 7%. Što povčlači značajne uštede po spreniku goriva.

Snažan
S više okretnog momenta (3,1% više za DF150A i 2,7% više za DF175A), kao i Suzuki dokazani raspored pogonskog vratila s dvostupanjskom redukcijom prijenosa, ovi novi vanbrodski motori generiraju više snage tijekom cijelog raspona okretaja. Čak i na teškim, napunjenim brodovima, DF150A i 175A postižu bolje performanse.

Jače ubrzanje
DF150A i DF175A sada dijele isti blok motora koji se koristi za naš popularni DF200A. Veća zapremina i poboljšani mehanički dizajn zbrajaju se za jače ubrzanje, bilo iz mirovanja ili u srednjem radnom rasponu. Zadovoljavamo želju naših kupaca za performansama i povećanom štednjom goriva.

Pouzdan
Ovi novi vanbrodski motori u potpunosti iskorištavaju dokazanu Ultimate 4-taktnu tehnologiju tvrtke Suzuki koja osigurava pouzdane performanse kroz vrijeme. Senzor za lupanje (kucanje) brine da motor radi glađe za bolju izdržljivost. O2 senzor poboljšava učinkovitost motora a Suzuki senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva štiti motor od siromašne smjese, lošeg izgaranja, manju izlaznu snagu i koroziju.
- Podaci upotrijebljeni u ovim informacijama o proizvodu dobiveni su internim testiranjem pod ujednačenim uvjetima. Rezultati će varirati ovisno o uvjetima rada.
- TRAJNO I POUZDANO
- PERFORMANSE
- LAKO I UDOBNO
*1 Raspoloživo sa SMD ili SMG4 *2 Raspoloživo sa SMD, SMG4, ili Panel prekidača Troll Mode-a
Napredna tehnologija za bolje performanse
Izmaknuta pogonska osovina (Offset Drive Shaft)
OBJAŠNJENJE :
Glava motora je izmaknuta prema pramcu čime se težište vanbrodskog motora pomiče prema naprijed.
PREDNOSTI :
- Manje vibracija
- Kompaktnije dimenzije
- Mirnije i stabilnije upravljanje.

Dvostupanjska redukcija
OBJAŠNJENJE :
Ovaj sistem, koji uključuje sistem izmaknute osovine prijenosa, ima i funkciju prvog stupnja redukcije. Drugi stupanj nalazi se u kutiji mjenjača unutar noge motora. Ovo konstrukcijsko rješenje omogućuje dobivanje višeg omjera prijenosa i rad s većim propelerima.
PREDNOSTI :
- Visoka efikasnost propulzije s propelerima većeg promjera.
- Plovidba sa snagom motora uvijek spremnom, uz propeler koji održava točan broj okretaja i kod povećanog opterećenja.
- Velika snaga koja omogućuje ispravan rad propelera većeg promjera, osiguravajući tako munjevito ubrzanje.

Višestupanjski usisni sustav
OBJAŠNJENJE :
Cijevi usisnog razvodnika mijenjaju se između kratkih i dugih tijekom rada kod male brzine i kod velike brzine kako bi se osiguralo da u motor uvijek ulazi odgovarajuća količina zraka..
PREDNOSTI :
- Povećanje izlazne snage kod visokih brzina, zbog većeg volumena zraka usisanog od strane motora.
- Povećava učinkovitost izgaranja i maksimizira okretni moment povećanjem gustoće zraka pri radu na niskim okretajima.
Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT)
OBJAŠNJENJE :
Sustav VVT koristi se za kontrolu vremena otvaranja i zatvaranja usisnih ventila u ovisnosti o broju okretaja motora.
PREDNOSTI :
- Nudi snažniji i mirniji okretni moment.
- Osigurava visoka ubrzanja u čitavom rasponu okretaja.
Sistem usisa zraka (Semi-Direct Air Intake System)
OBJAŠNJENJE :
Ovaj sustav dovodi hladniji zrak izravno u višestupanjski usisni razvodnik, što omogućuje da motor radi učinkovitije.
PREDNOSTI :
- Snažnija ubrzanja i vrhunska brzina.


O2 senzor kontrole sa povratnom vezom
OBJAŠNJENJE :
Ovaj sustav osigurava, u stvarnom vremenu, središnjoj upravljačkoj jedinici motora točne informacije za upravljanje omjerom goriva i zraka zavisno o promjeni radnih uvjeta.
PREDNOSTI :
- Omogućuje da emisije budu čiste i stabilne.
- Pomaže u održavanju optimalne učinkovitosti motora u cijelom radnom rasponu.
Suzuki Lean Burn sustav (štednje goriva)
OBJAŠNJENJE :
Lean Burn sustav osigurava pravu smjesu goriva i zraka ovisno o uvjetima plovidbe.
PREDNOSTI :
- Značajan porast štednje u potrošnji goriva kod svih brzina a pogotovo pri brzini krstarenja.
- Potrošnja goriva i troškovi spremnika goriva se smanjuju.
Suzukijeva antikorozivna zaštita
OBJAŠNJENJE :
Na vanjsku površinu vanbrodskog motora nanosi se posebna zaštita visoke čvrstoće, kako bi se zaštitili aluminijski dijelovi.
PREDNOSTI :
- Zaštita od korozije povećava ukupnu trajnost motora.

Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva
OBJAŠNJENJE :
Dizajniran za zaštitu motora od vlage u gorivu, pomoću filtra za detekciju vode, koj upozorava nautičare s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je u gorivu prisutna voda.
PREDNOSTI :
- Štiti motor od lošeg izgaranja, slabije izlazne snage i korozije.

MODEL | DF175A |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508, X:635 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *5 | L:235, X:240 |
TIP MOTORA | DOHC 16-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | 4 - u liniji |
ZAPREMNINA cm3 | 2,867 |
PROMJER x HOD mm | 97 × 97 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 129 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.500-6.100 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 8.0 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 44A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2.50:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-27.5" (R / R), 17"-26" (C / R) |
MODEL | DF150A |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508, X:635 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *5 | L:235, X:240 |
TIP MOTORA | DOHC 16-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | 4 - u liniji |
ZAPREMNINA cm3 | 2,867 |
PROMJER x HOD mm | 97 × 97 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 110 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.000-6.000 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 8.0 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 44A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2.50:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-27.5" (R / R), 17"-26" (C / R) |
- Težina motora: bez propelera i ulja
- Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku
PROMOTIVNI VIDEO
Povrat na osnovnu stranicu modela
SERVISI