MEHANIČKA SERIJA

SNAŽNI V6 & ČETIRI CILINDRA U LINIJI

DF200A

DF200A

Plovite kroz valove i uživajte u zvukovima prirode - a ne vašeg motora.

Picture of boat using DF200A Picture of boat using DF200A

Polu-direktan usis zraka

Posebno dizajnirani popklopac motora za polu-izravno usisavanje zraka, dizajniran je kako bi osigurao hladniji zrak sa dužim i kompleksnijim usisnim razvodnikom. DOHC motor sa četiri ventila po cilindru i sustavom promjenjivog vremena otvaranja ventila, omogućuje učinkovitije izgaranje, povećanje ubrzanja i vrhunske brzine. Uz to su dodani i sustav višestrukog sljednog ubrizgavanja goriva i Suzuki Lean Burn tehnologija za učinkovitiju potrošnju goriva.

Diagram of Semi-Direct Air Intake System

Big Block – Visokoperformantni motor

S DF200A, naš je cilj bio izgraditi izvanbrodski motor koji osigurava svu snagu i performanse izvanbrodskog motora V6 klase 147 kW (200 KS), koristeći lakšu i kompaktniju konfiguraciju s četiri cilindra. Kako bi isporučili tu razinu performansi, naši su inženjeri koristili linijski četverocilindrični 2,9 litarski "Big-Block" motor sa višim stupnjem kompresije 10,2:1, što omogućava impresivna ubrzanja već kod niskog broja okretaja.

VELIKA SNAGA
  • GEAR RATIO
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • VARIABLE VALVE TIMING
  • MULTI-STAGE INDUCTION
UČINKOVITOST U POTROŠNJI
  • LEAN BURN
POUZDANOST
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • WATER DETECTING SYSTEM
INOVACIJA

Napredna tehnologija za ultimativne performanse

Sistem usisa zraka (Semi-Direct Air Intake System)

Poklopac motora DF200A ima moderan i inovativni izgled, no oblik poklopca motora je više nego samo suvremeni dizajn, jer ima i posve novu tehničku funkciju. Njegov dizajn i tehnička koncepcija sa dužim i kompleksnijim usisnim razvodnikom osigurava polu-direktni ulaz hladnijeg zraka, u motor. Većom količinom hladnijeg zraka motor je u stanju povećati ubrzanje i maksimalnu brzinu.
Dizajn poklopac utječe i na smanjenje radne temperature motora.

Diagram of Semi-Direct Air Intake System

Rezonator (Tihi rad)

Ispušni sustav motora je dobro poznat izvor buke motora, ali drugi, često previđeni izvor je usisni razvodnik. Zrak koji je usisan u usisni razvodnik pri velikim brzinama može proizvesti oštar zvuk.
DF200A sadrži rezonator za usis zraka koji stišava tu buku i daje izuzetno tih rad.

Picture of Resonator
Diagram of Resonator

Suzuki Lean Burn sustav kontrole

Suzukijeva provjerena Lean Burn Tehnologija Sa Lean Burn kontrolnom tehnologijom vanbrodski četverotaktni motori su učinkoviti i ekonomičniji u upotrebi goriva. Sustav u potpunosti iskorištava kontrolu koju pruža 32-bitno računalo ECM, koristeći senzore koji prate sve parametre rada motora. Tako pruža točnu količinu goriva koja je potrebna za rad u cijelom rasponu broja okretaja motora. Korištenjem Lean Burn tehnologije, linijski četverotaktni DF200A postiže značajano smanjenje u potrošnji goriva u odnosu na postojeći Suzuki V6 od 200 KS. Ispitivanja pokazuju uštedu do 19% pri brzinama krstarenja, (oko 70% maksimalne brzine).

LEAN BURN
Diagram of Suzuki Lean Burn Control System
  • Podaci korišteni u grafikonima dobiveni su putem "In-house Suzuki testiranja" pod ujednačenim uvjetima. Rezultati će varirati ovisno o uvjetima rada (dizajn plovila, veličina, težina, vremenske prilike itd.)

O2 senzor kontrole sa povratnom vezom

O2 senzor provjerava razinu ulaznog kisika u motor i osigurava da ECM optimalno upravlja smjesom gorivo/zrak u svrhu postizanja maksimalne učinkovitosti i optimalnih performansi kroz cijelo područje rada motora.

Big Block – visokoperformantni motor

DF200A projektiran je kao kompaktni četvero cilindrični 2.9 litarski “Big-Block” vanbrodski motor snage i prerformansi jednog V6 motora. Motor DOHC sa četiri ventila po cilindru koristi visoki 10,2:1 odnos kompresije. Motor raspolaže i tehnologijama: promjenjive vremenske baze otvaranja ventila (VVT), višestupanjski indukcijski sistem (MSI), 32-bitni brodski kompjuter. U konačnici motor je 30kg lakši od starije V6 verzije, i pred-stavlja idealan izbor za one nautičare koji planiraju nabavku novog plovila s motorom ili zamjenu motora na postojećem plovilu.

Višestupanjski usisni sustav (MSI)

Prava količina zraka u cilindru ima veliki utjecaj na performanse. Visoke brzine obično zahtijevaju veći volumen zraka, niske brzine manji. Višestupanjski indukcijski sistem to zadovolja. Na niskim okretajima, zrak ulazi kroz dužu cijev - bolje izgaranje kod niskog broja okretaja. Kod većeg broja okretaja otvara se ventil izravnog dovoda (kraći put i veća količina zraka) - povećava sposobnost motora da radi učinkovitije pri visokim okretajima, a što rezultira većom snagom motora.

Diagram of Multi-Stage Induction (MSI)

Viši omjer kompresije 10.2: 1

Oslanjajući se na naše iskustvo u izgradnji utrka za motore, Suzuki inženjeri su dizajnirali četverocilindrični motor DF200A s višim stupnjem kompresije od 10,2: 1. Veći omjer kompresije donosi zamjetan napredak u performansama i izlaznoj snazi kod motora zapremine 2.867cm3.

Najviša zapremina u ovoj klasi

Zapremina motora ima direktan uticaj na ubrzanje i okretni moment, općenito, što je zapremina veća to su oni viši. To je razlog što je DF200A projektiran sa zapreminom od 2.867cm3, što ga ujedno čini najvećim u klasi četverocilindričnih motora snage 147 kW (200KS)

Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT)

Tehnologija omogućava promjenjivo vrijeme otvaranja i zatvaranja ventila u zavisnosti od broja okretaja, što daje još bolje performanse te još nižu potrošnju

Mirni rad

Sustav balansiranja

Jedna od karakteristika koje su zajedničke za in-line četverocilindrične motore pri radu na visokom broju okretaja je sekundarna vibracija koja je usmjerena u smjeru kretanja klipa. Da bi neutralizirali ovu vibraciju, inženjeri Suzukija koriste sekundarni sustav balansiranja koji suprotstavlja kretanje klipa horizontalnim gibanjem. Da bi se to postiglo, balanser je podijeljen na lijevu i desnu sekciju koja se okreće u suprotnom smjeru dvostruko brže od radilice, učinkovito se suprotstavljajući sekundarnim vibracijama postižući glatki rad motora.

Tihi rad

Suzuki četverotaktni vanbrodski motori odavno su poznati po iznimno tihom radu. Suzukijevi inženjeri osmislili su metode da učine vanbrodski pogon što tiši. U testu usporedbe buke između DF200A i konkurentnog četverotaktnog vanbrodskog motora od 147 kW (200 PS), rezultati jasno pokazuju da DF200A radi tiše od svog konkurenta.

Diagram of Quiet Operation

Sustav potisnog nosača

Novi DF200A ima kombinaciju mekog tipa i gumenih nosača s visokim potiskom na gornjim i donjim nosačima kako bi se smanjile vibracije motora i osigurao stabilan rad. Gumeni nosači od mekog tipa koriste se za apsorbiranje vibracija generiranih u praznom hodu kroz raspon od 2 000 okr / min, dok gumeni nosači visokog potiska osiguravaju stabilan rad pod visokim opterećenjima, povećavajući snagu i performanse.

Izmaknuta pogonska osovina - Offset Drive Shaft

Suzuki, pionir je korištenja offset pogonskog vratila na četverotaktnim vanbrodskim motorima. Korišten na svim Suzuki četverotaktnim pogonima od DF70A na više, ovaj dizajn postavlja radilicu ispred pogonske osovine istodobno pomicanjem središta gravitacije vanbrodskog motora prema naprijed. Iako dizajn uvelike doprinosi ukupnoj kompaktnosti izvanbrodskog motora i povećanim performansama snage, on također pomiče osovinu inercije motora u točku gdje su vibracije motora minimalne, iznad gornjeg nosača motora, čime se znatno smanjuju vibracije. Ovi vanbrodski motori također uključuju dvostupanjsku redukciju zupčanika ukupnog agresivnog omjera prijenosa 2.50:1, dizajniranu tako da maksimalno iskoristi snagu koju proizvode ovi visokoučinkoviti motori.

Napredna elektronika

32-bitni upravljački modul motora (ECM)

DF200A je opremljen 32-bitnim ECM-om (upravljački modul motora) koji omogućuje precizno upravljanje radom motora, osobito sustavom paljenja i dostave goriva. Ovaj snažni kompjutor nadgleda i obrađuje ključne podatke prikupljene u stvarnom vremenu iz niza senzora smještenih u područjima koja su ključna za rad motora. Ti senzori uključuju senzor apsolutnog tlaka u razvodniku, senzor položaja radilice, senzor temperature usisnog zraka, senzor položaja mjenjača, senzor položaja leptira, senzor temperature zida cilindra, senzor položaja bregastog vratila i senzor temperature ispušnog kolektora. Pomoću tih podataka računalo isporučuje preciznu kontrolu sustava paljenja motora i goriva, održavajući optimalnu iskru i opskrbu gorivom u svim uvjetima rada.

Alternatori s visokim izlazom

Danas plovbila su opremljena širokom lepezom elektronike koja za rad zahtijeva veliki protok energije. DF200A je opremljen alternatorom projektiranim tako da proizvede većinu svoje maksimalne snage od 44A (12V) s motorom koji radi na niskoj razini od 1000 okr / min - što je dovoljno za većinu okolnosti.

Diagram of High Output Alternators

Višestruko sljedno ubrizgavanje goriva

Suzuki s lansiranjem svojeg originalnog DF70 / 60 1997. godine, pionir je u korištenju elektroničkog ubrizgavanja goriva u četverotaktne vanbrodske motore. Gorivo se ubrizgava u cilindar pod visokim tlakom, a prema naredbama iz 32-bitnog računala ECM-a. Sustav donosi poboljšanu potrošnju goriva, oštrije ubrzanje i smanjene štetne emisije. Time zadovoljava propise o emisijama u skladu s Direktivom o rekreacijskim plovilima (RCD), Direktivom 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobio ocjenu tri zvjezdice od Kalifornijskog odbora za zračne resurse (CARB).

Dizajniran s praktičnošću na umu

Vodeno hlađeni regulator napona s izolatorom

Vodom hlađeni regulator napona ugrađen u vanbrodski motori raspršuje toplinu u regulatoru kako bi se povećala trajnost. Sustav punjenja akumulatora također ima funkciju izolatora koja omogućuje korištenje dvije baterije.
Sustav dijeli električnu struju na dva kruga i dizajniran je da zaštiti glavnu bateriju u slučaju da se pod-baterija isprazni.

Kutija s osiguračima

Osigurači za električni sustav izvanbrodskog motora smješteni su u jednu kutiju koja se nalazi sa strane izvanbrodskog motora. Ovakvo rješenje pojednostavljuje vanjštinu motora i pruža jednostavan pristup.

Limitator Tilt pozicije

Da bi se brod i motor zaštitili od oštećenja koja se mogu pojaviti pri nagibu motora, vanbrodski motora ima korisnički podesivi prekidač nagiba koji sprečava naginjanje izvanbrodskog motora iznad predodređene pozicije.

Diagram of Tilt Limit System

Dvostruki sustav za ispiranje slatkom vodom

Tijekom vremena, sol, pijesak i nakupljanje nečistoća mogu ograničiti protok u sustavu hlađenja koji uzrokuje štetu. Kako bi se spriječilo takvo nakupljanje, motor je opremljen s dva priključka za ispiranje pomoću slatkovodne vode. To omogućuje ispiranje rashladnog sustava što je lakše moguće. S jednim priključkom koji se nalazi na stražnjoj strani kućišta, a drugi na prednjoj ploči, uvijek ćete imati jednostavan pristup sustavu za ispiranje, bez obzira je li brod u vodi ili izvan vode.

Picture of Dual Engine Flush Ports

Senzor kucanja (detonacija)

Uveden na DF140A i DF115A, senzor detonacija nadzire izgaranje kako bi ECM-u osigurao informacije potrebne za precizno upravljanje timingom motora za optimalne performanse. Osim povećanja izlazne snage, sustav također povećava trajnost motora.

Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva

Voda u gorivu može dovesti do problema koji uključuju loše izgaranje, manju izlaznu snagu i koroziju.
Suzuki sustav za detekciju vode dizajniran je kako bi pomogao u zaštiti motora od vlage u gorivu pomoću filtra za gorivo koji detektira vodu kako bi upozorio operatera s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je voda prisutna u gorivu. Filter je također dizajniran za vizualnu provjeru vode.

Picture of Suzuki Water Detecting System

Trajnost i pouzdanost

Suzukijeva antikorozivna zaštita

Kako bi ih zaštitio od korozije, Suzuki štiti svoje vanbrodske motore vlastitom posebnom antikorozivnom zaštitom - Suzuki Anti-Corrosion Finish. Primijenjena izravno na aluminijsku leguru izvanbrodskog motora, ova završna obrada osigurava maksimalno prijanjanje na aluminijsku površinu. Nanošeni epoksii temeljni premaz, metalik završni sloji i prozirni sloj akrilnih vlakana, čini tretman protiv korozije učinkovitim, štiteći one dijelove aluminijske legure izvanbrodskog motora koji su stalno izloženi slanoj vodi.

Diagram of Suzuki's Anti-Corrosion Finish
MODELDF200A*7
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL:508, X:635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5L:235, X:240
TIP MOTORADOHC 16-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA4
ZAPREMNINA cm32,867
PROMJER x HOD mm97 × 97
MAKSIMALNA SNAGA kW147
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5,500-6,100
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 44A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.50:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*6
Svi propeleri su sa tri lopatice
17"-27.5"

*5:Težina motora: bez propelera i ulja

*6:Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku

*7:Dostupan model suprotnog smjera vrtnje propelera

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

SERVISI

VIŠE