MEHANIČKA SERIJA

PRIJENOSNI 20-2,5 KS


DF20A / DF15A / DF9.9B

DF20A/DF15A/DF9.9B

Lagani, kompaktni i moćni, naši prijenosni vanbrodski motori uvijek su spremni za akciju.

Picture of boat using DF15A Picture of boat using DF15A

UČINKOVITOST U POTROŠNJI

DF20A, 15A i 9.9B prvi su četverotaktni vanbrodski motori sa električnim sustavom ubrizgavanja goriva bez baterije, svaki u svojoj klasi snage. Korištenjem potpuno novih komponenti sustava ubrizgavanja goriva manjih dimenzija i lakših od onih u bilo kojem prethodnom sustavu, inženjeri Suzukija uspjeli su stvoriti najlakše četverotaktne vanbrodske motore u klasi 14,7kW (20KS) / 11,0kW (15KS). Dodavanjem Suzukijeve Lean Burn Control tehnologije njihovom dizajnu, ovi vanbrodski motori pružaju iznimnu ekonomičnost u potrošnji goriva i smanjenu emisiju ispušnih plinova kroz ukupan svoj radni raspon.

Lean Burn sustav

Suzuki četverotaktni vanbrodski motori s pravom su poznati po svojoj učinkovitosti u štednji goriva i tehnologiji koja vam omogućuje da idete dalje, za manje.

Raspoloživi i modeli sa električnim podešavanjem nagiba - Tilt

Suzuki prijenosni DF20A / 15A / 9.9B s električnim podešavanjem nagiba, uključuju modele s daljinskim kormilarenjem DF20AT, DF15AT i 9.9BT i modeli sa rudo (ručkom) DF20ATH, 15ATH i 9.9BTH.

Picture of Power Tilt Models Available

Čišći i učinkovitiji rad

Suzukijeve koristi napredne tehnologije koje pružaju vrlo učinkovit rad i manje emisije, a u skladu sa Direktivom o rekreativnim plovilima (RCD) - Direktiva 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobila ocjenu od tri zvjezdice iz Kalifornije Odbor za resurse (CARB).

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION
TRAJNO I POUZDANO
PERFORMANSE
  • GEAR RATIO
LAKO I UDOBNO
EKOLOŠKO I EKONOMIČNO
  • LEAN BURN
  • BATTERY-LESS FUEL INJECTION

*1 Raspoloživo SMG4

Prvi vanbrodski motori od 14,7kW (20PS) / 11,0kW (15PS) / 7,3kW (9,9PS), na svijetu, dizajnirani sa Lean Burn sustavom i ubrizgavanje goriva bez bez baterije

Ekstremna ekonomičnost u potršnji goriva - Suzuki Lean Burn sustav

Prvi put predstavljen na našim DF90A / 80A / 70A, Suzuki Lean Burn sustav je inteligentni sustav koji prati performanse motora i radne uvjete radi predviđanja potrebe za gorivom te isporuku manje količine goriva u motor. Sustav pruža izvanredna poboljšanja u potrošnji goriva cijelia cijeli radni raspon motora. Ovaj sustav nalazi se na Suzuki vanbrodskim motorima od DF9.9B do vodećeg modela DF350A, pružajući nautičarima vrhunsku uštedu u potrošnji goriva pri svim brzinama rada.

Diagram of Superior Fuel Economy – Suzuki's Lean Burn Control System
Podaci korišteni u grafikonima dobiveni su putem "In-house Suzuki testiranja" pod ujednačenim uvjetima. Rezultati će varirati ovisno o uvjetima rada (dizajn plovila, veličina, težina, vremenske prilike itd.)
  • U usporedbi sa izvornim DF90

New Generation Fuel Injection System

To su prvi vanbrodski motori u svojim klasama koji nude ubrizgavanje goriva, a inženjerski tim kod DF20A / 15A / 9.9B učinio je nevjerojatan posao dizajniranjem izvanbrodskog motora bez dodavanja nepotrebnog obujma ili mase. Sve nove komponente, uključujući linijske visokotlačne pumpe za gorivo, hladnjak goriva, separator para, mlaznice za gorivo i novo kućišt, dizajnirane su da budu što laganije i kompaktnije. Cijeli sustav dizajniran je da stane što je moguće manje prostora. Sustav radi bez akumulatora, što je još jedna novina u klasi 14.7kW (20PS), 11.0kW (15PS) i 7.3kW (9.9PS). Dok sustavi za ubrizgavanje goriva normalno zahtijevaju snagu baterije za brže pokretanje, glatki rad i veće ubrzanje u svim uvjetima, Suzukijev novi sustav bez radi sve to bez potrebe za napajanjem iz baterije.

Picture of New Generation Fuel Injection System

Lagan i kompaktan

Najlakši u klasi, DF20A / 15A rezultat su potpunog redizajna dijelova i komponenti, nastojanja da se stvore najmanji i najlakši dijelovi bez ugrožavanja integriteta. Uspješni u tome, naši su inženjeri stvorili izvanbrodski motor koji čak i kada je konfiguriran s električnim sustavom nagiba, još uvijek teži manje od bilo kojeg drugog četverotaktnog vanbrodskog motora u klasi 14,7kW (20KS) / 11,0kW (15KS).

Diagram of Light Weight & Compact

Jednostavni za korištenje

Uz manju potrošnju goriva, ubrizgavanje goriva također nudi lakše i pouzdanije startanje u gotovo svim radnim uvjetima ili okruženju. Dok su naši modeli s karburatorom neki od najboljih dostupnih vanbrodskih motora, ubrizgavanje goriva ovim vanbrodskim motorima daje još ravnomjerniji rad uz smanjene vibracije motora.

Lako pokretanje startera za upučivanje motora

Ovi vanbrodski motori opremljeni su starterima posebno dizajniranima s vrlo laganim povratnim opterećenjem. Kombinacija startera s karakteristikom lakog povlačenja s ubrizgavanjem goriva bez akumulatorta, pokretanje motora postaje iznimno lagano za gotovo svakoga.

Picture of Easy Start Recoil Starter

Suzuki antikorozivni sustav

Suzuki izvana zaštičuje motore od štetne korozije vlastitim, posebno formuliranim antikorozijskim premazom. Nanošenje premaza izravno na aluminijsku površinu izvanbrodskog motora omogućuje maksimalno prijanjanje premaza. Premaz omogućuje povećanje izdržljivost i štiti dijelove koji su stalno izloženi slanoj vodi.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

Raspoloživi i modeli sa električnim
podešavanjem nagiba - Tilt

Kod ove prijenosne vanbrodske motore sada su dostupni i modeli sa električnim sustavom nagiba, koji osiguravaju glatko naginjanje izvanbrodskog motora. Sustav pruža veću praktičnost i lakši rad.

Picture of Power Tilt Models Available
MODELDF20A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS: 381, L: 508S: 381, L: 508
UPUĆIVANJE MOTORAElektričnoRučno
TEŽINA kg *1S: 48, L: 49S: 44, L: 45
TIP MOTORAOHC
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva, bez akumulatora
BROJ CILINDARA2
ZAPREMNINA cm3327
PROMJER x HOD mm60.4x57
MAKSIMALNA SNAGA kW14.7
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5,300-6,300
KORMILARENJERudo (ručka)
SPREMNIK ULJA lit.1.0
SPREMNIK GORIVA lit.12
SUSTAV PALJENJADigitalno CDI
ALTERNATOR12V 12A12V 6A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBARučni Trim and Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.08:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
7"-12"
MODELDF15A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS: 381, L: 508S: 381, L: 508
UPUĆIVANJE MOTORAElektričnoRučno
TEŽINA kg *1S: 48, L: 49S: 44, L: 45
TIP MOTORAOHC
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva, bez akumulatora
BROJ CILINDARA2
ZAPREMNINA cm3327
PROMJER x HOD mm60.4x57
MAKSIMALNA SNAGA kW11,0
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5,000-6,000
KORMILARENJERudo (ručka)
SPREMNIK ULJA lit.1.0
SPREMNIK GORIVA lit.12
SUSTAV PALJENJADigitalno CDI
ALTERNATOR12V 12A12V 6A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBARučni Trim and Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.08:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
7"-12"
MODELDF9.9B
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS: 381, L: 508
UPUĆIVANJE MOTORARučno
TEŽINA kg *1S: 44, L: 45
TIP MOTORAOHC
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva, bez akumulatora
BROJ CILINDARA2
ZAPREMNINA cm3327
PROMJER x HOD mm60.4x57
MAKSIMALNA SNAGA kW7,3
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min4.700-5.700
KORMILARENJERudo (ručka)
SPREMNIK ULJA lit.1
SPREMNIK GORIVA lit.12
SUSTAV PALJENJADigitalno CDI
ALTERNATOR12V 6A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBARučni Trim and Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.08:1
MJENJAČF-N-R
MJENJAČKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
7"-12"
  1. Težina motora: bez propelera i ulja
  2. Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

Povrat na osnovnu stranicu modela



SERVISI

VIŠE