MEHANIČKA SERIJA
V6 300-200 KS
DF250 / DF225 / DF200
Stilizirani dizajn i inovativne tehnologije obnovljenih V6 motora.
Ovi kompaktni motori visokih performansi pružaju vrhunsku snagu i performanse.
Stilizirani dizajn i inovativne tehnologije obnovljenih V6 motora
Suzuki je na 64. sajmu nautike u Genovi predstavio nove vanbrodske motore Suzuki V6 s mehaničkim kontrolama DF250, DF225 i DF200, prikladne za profesionalnu upotrebu, zahvaljujući svojoj robusnosti, pouzdanosti i performansama, ali koji se pokazuju i kao izvrsno rješenje za nautičare.
Suzuki DF250, DF225 i DF200 sada imaju niz tehnoloških poboljšanja, počevši s novim kompaktnijim dizajnom poklopca motora. Poklopac motora je dizajniran tako da uključuje novi sustav za dovod zraka koji smanjuje prisutnost slanog spreja i čestica vode.
Od ostalih novodostupnih tehnologija ponuđena je mogućnost ugradnje Sustava paljenja bez ključa (Keyless Start System), Suzuki dijagnostičnog mobilnog sustava + (SDSM+), Sustava plovidbe na niskim okretajima (Troll Mode System), Sistem jednostavnog upućivanja motora (Easy Start System) i Automatski Trim (Automatic Trim).
Prednost visoke snage
Iskoristite prednost najnaprednije 4-taktne izvanbrodske tehnologije u industriji, s značajkama kao što su: Višestupanjski usisni sustav, sustav promjenjivog vremea otbaranja ventila i moćno 32-bitno računalo za ubrizgavanje goriva koji zajedno rade na optimizaciju zakretnog momenta pri niskom i visokom okretnom momentu. Najuži V blok, u industriji, nudi dobro uravnotežen dizajn koji odgovara današnjim brodovima. Također nudi dvostupanjsko smanjenje stupnja prijenosa s najnižim prijenosnim omjerom u svojoj klasi, za izvrsno ubrzanje i vrhunsku brzinu.
Dvostupanjska redukcija sa snažnim omjerom prijenosa
Drugi stupanj redukcije koji se nalazi se u kutiji mjenjača unutar noge motora. je dizajniran s jakim prijenosnim omjerom 2,08:1 . Ovo konstrukcijsko rješenje omogućuje dobivanje višeg omjera prijenosa (ukupno 2,29:1) za rad s većim propelerima.
Tanak i kompaktan dizajn
Naš ekskluzivni blok od 55 stupnjeva V uz dokazanom izmaknutom pogonskom osovinom, daju Suzukiju 4-taktnom V6 motoru uski kompaktan dizajn koji savršeno pristaje širokom rasponu današnjih najpopularnijih plovila. Ovaj dizajn pomiče središte gravitacije prema naprijed radi bolje ravnoteže i manje vibracija.
Trenutna snaga
Naš 3,6-litreni motor sa računalom upravljanim elektroničkim ubrizgavanjem goriva i snažnim prijenosnim omjerom 2,29:1, isporučuje maksimalni okretni moment. Time ćete imati uvijek dovoljno snage u trenutku kada to zatražite. Pri čemo naš alternator snage 54A osigurava dovoljno električne energije za elektroniku.
Nagrađena tehnologija
Suzuki DF250 bio je prvi V-6 četverotaktni vanbrodski motor snage 250 KS na tržištu. To je motor koji je sve počelo i ima izlog pun trofeja i nagrada kao dokaz tome. Ako kupujete novo plovilo ili mjenjate pogonsku jedinicu pravi je izbor Suzuki DF250 V-6, biti će Vam drago što ste to učinili.
2003 godine na svojoj premjeri na „Miami International Boat Show“, DF250 je osvojio NMMA 2003 Nagradu (National Marine Manufacturers Association) za Inovacije. Ovo je bila Suzukijeva četvrta nagrada za inovacije i dokaz da je Suzuki predvodnik u četverotaktnim vanbrodskim motorima s ubrizgavanjem goriva.
Kad je samo najbolje, dovoljno je dobro
Naš vodeći asortiman V6 motora pruža savršenu snagu za obrt, za slobodno vrijeme i za komercijalna plovila. Kao dio našeg ugovora o isporuci motora za olimpijsku i paraolimpijsku regatu u Londonu 2012, DF200 je bio jedan od modela koji se koristio za podršku brodovima.
- TRAJNO I POUZDANO
- PERFORMANSE
- LAKO I UDOBNO
- EKOLOŠKO I EKONOMIČNO
-
*1 Raspoloživo sa SMD ili SMG4, *2 Raspoloživo sa SMD, SMG4, ili Panel prekidača Troll Mode-a
Nitko ne donosi više mogućnosti za poboljšanje performansi nego Suzuki.
Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila
Suzuki DF250 ima ugrađeni napredni sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT). Sustav VVT koristi se za kontrolu vremena otvaranja i zatvaranja usisnih ventila u ovisnosti o broju okretaja motora kako bi se optimiziralo rad na niskom ili srednjem rasponu. Nudi snažniji i mirniji okretni moment, te osigurava visoka ubrzanja u čitavom rasponu okretaja.
Višestupanjski usisni sustav
Suzuki Višestupanjski indukcijski sustav koristi se za povećanje performansi motora. Svaki cilindar u ovom sustavu opremljen je nizom kratkih i dugih usisnih razvodnika koji se koriste u odnosu na brzinu motora. Kod nižih broja okretaja dulje cijevi isporučuju optimalnu količinu svježeg zraka u komoru, poboljšavajući izgaranje i pojačavajući zakretni moment. Pri većim brojevima okretaja, otvara se ventil na kraćoj izravnoj usisnoj cijevi povećavajući izlaznu snagu motora zbog većeg volumena usisanog zraka. (DF250/225)
Trajnost i pouzdanost
Kako bi ih zaštitio od korozije, Suzuki štiti svoje vanbrodske motore vlastitom posebnom antikorozivnom zaštitom - Suzuki Anti-Corrosion Finish. Primijenjena izravno na aluminijsku leguru izvanbrodskog motora, ova završna obrada osigurava maksimalno prijanjanje na aluminijsku površinu. Nanošeni epoksii temeljni premaz, metalik završni sloji i prozirni sloj akrilnih vlakana, čini tretman protiv korozije učinkovitim, štiteći one dijelove aluminijske legure izvanbrodskog motora koji su stalno izloženi slanoj vodi.
Računalo za učinkovito ubrizgavanje goriva
Napredna višestruka sekvencijalna elektronička ubrizgavanja goriva koja nadzire 32-bitno računalo, omogućuje precizno podešavanje performansi elektroničkog ubrizgavanja goriva. Istodobno, potpuno tranzistorizirano paljenje osigurava topliju iskru s manje elektroničkih smetnji.
Kompaktni dizajni
Zahvaljujući našem ekskluzivnom kutu nagiba od 55 stupnjeva i izmaknutoj pogonskoj osovini, dobivate snagu i performanse iz elegantnog, kompaktnog izvanbrodskog motora koji će izvrsno izgledati na bilo kojoj krmi - osobito vašoj.
Čišći i učinkovitiji rad
Udarne Suzukijeve napredne tehnologije četverotaktnih vanbrodskih motora pružaju čišći i učinkovitiji rad koji je u skladu sa standardima Recreativ Craft Directive (RCD) a dobio je i ocjenu tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).
Najveći omjer redukcije
Suzukijeva dvostupanjska redukcija rezultira omjerom prijenosa od 2,29:1. To omogućuje korištenje propelera velikog promjera.
MODEL | DF250*3 |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508*4, X:635, XX:762 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *5 | L:264*4, X:275, XX:284 |
TIP MOTORA | DOHC 24-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | V6 (55 stupnjeva) |
ZAPREMNINA cm3 | 3.614 |
PROMJER x HOD mm | 95 x 85 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 184 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5,500-6,100 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 8.0 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 54A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2.29:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-27.5" |
MODEL | DF225*3 |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508*4, X:635, XX:762 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *5 | L:264*4, X:275, XX:284 |
TIP MOTORA | DOHC 24-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | V6 (55 stupnjeva) |
ZAPREMNINA cm3 | 3.614 |
PROMJER x HOD mm | 95 x 85 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 165 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5,000-6,000 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 8.0 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 54A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2.29:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-27.5" |
MODEL | DF200*3 |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508*4, X:635, XX:762 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *5 | L:264*4, X:275, XX:284 |
TIP MOTORA | DOHC 24-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | V6 (55 stupnjeva) |
ZAPREMNINA cm3 | 3.614 |
PROMJER x HOD mm | 95 x 85 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 147 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5,000-6,000 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 8.0 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 54A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2.29:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-27.5" |
- Težina motora: bez propelera i ulja,
- Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku,
- Dostupan model suprotnog smjera vrtnje propelera,
- Samo DF200
Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji
Povrat na osnovnu stranicu modela
SERVISI