MEHANIČKA SERIJA

SNAŽNI V6 & ČETIRI CILINDRA U LINIJI

DF250 / DF225 / DF200

DF250/DF225/DF200

Ovaj kompaktni motor visokih performansi pruža vrhunsku snagu i performanse.

Prednost visoke snage

Iskoristite prednost najnaprednije 4-taktne izvanbrodske tehnologije u industriji, s značajkama kao što su: Višestupanjski usisni sustav, sustav promjenjivog vremea otbaranja ventila i moćno 32-bitno računalo za ubrizgavanje goriva koji zajedno rade na optimizaciju zakretnog momenta pri niskom i visokom okretnom momentu. Najuži V blok, u industriji, nudi dobro uravnotežen dizajn koji odgovara današnjim brodovima. Također nudi dvostupanjsko smanjenje stupnja prijenosa s najnižim prijenosnim omjerom u svojoj klasi, za izvrsno ubrzanje i vrhunsku brzinu.

Dvostupanjska redukcija sa snažnim omjerom prijenosa

Drugi stupanj redukcije koji se nalazi se u kutiji mjenjača unutar noge motora. je dizajniran s jakim prijenosnim omjerom 2,08:1 . Ovo konstrukcijsko rješenje omogućuje dobivanje višeg omjera prijenosa (ukupno 2,29:1) za rad s većim propelerima.

Tanak i kompaktan dizajn

Naš ekskluzivni blok od 55 stupnjeva V uz dokazanom izmaknutom pogonskom osovinom, daju Suzukiju 4-taktnom V6 motoru uski kompaktan dizajn koji savršeno pristaje širokom rasponu današnjih najpopularnijih plovila. Ovaj dizajn pomiče središte gravitacije prema naprijed radi bolje ravnoteže i manje vibracija.

Trenutna snaga

Naš 3,6-litreni motor sa računalom upravljanim elektroničkim ubrizgavanjem goriva i snažnim prijenosnim omjerom 2,29:1, isporučuje maksimalni okretni moment. Time ćete imati uvijek dovoljno snage u trenutku kada to zatražite. Pri čemo naš alternator snage 54A osigurava dovoljno električne energije za elektroniku.

Nagrađena tehnologija

Suzuki DF250 bio je prvi V-6 četverotaktni vanbrodski motor snage 250 KS na tržištu. To je motor koji je sve počelo i ima izlog pun trofeja i nagrada kao dokaz tome. Ako kupujete novo plovilo ili mjenjate pogonsku jedinicu pravi je izbor Suzuki DF250 V-6, biti će Vam drago što ste to učinili.
2003 godine na svojoj premjeri na „Miami International Boat Show“, DF250 je osvojio NMMA 2003 Nagradu (National Marine Manufacturers Association) za Inovacije. Ovo je bila Suzukijeva četvrta nagrada za inovacije i dokaz da je Suzuki predvodnik u četverotaktnim vanbrodskim motorima s ubrizgavanjem goriva.

NMMA 2003

Kad je samo najbolje, dovoljno je dobro

Naš vodeći asortiman V6 motora pruža savršenu snagu za obrt, za slobodno vrijeme i za komercijalna plovila. Kao dio našeg ugovora o isporuci motora za olimpijsku i paraolimpijsku regatu u Londonu 2012, DF200 je bio jedan od modela koji se koristio za podršku brodovima.

VELIKA SNAGA
POUZDANOST
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • WATER DETECTING SYSTEM
INOVACIJA
  • TILT LIMIT
  • TROLL MODE
  • KEYLESS START SYSTEM

Nitko ne donosi više mogućnosti za poboljšanje performansi nego Suzuki.

Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila

Suzuki DF250 ima ugrađeni napredni sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT). Sustav VVT koristi se za kontrolu vremena otvaranja i zatvaranja usisnih ventila u ovisnosti o broju okretaja motora kako bi se optimiziralo rad na niskom ili srednjem rasponu. Nudi snažniji i mirniji okretni moment, te osigurava visoka ubrzanja u čitavom rasponu okretaja.

Picture of Continuously Variable Valve Timing

Višestupanjski usisni sustav

Suzuki Višestupanjski indukcijski sustav koristi se za povećanje performansi motora. Svaki cilindar u ovom sustavu opremljen je nizom kratkih i dugih usisnih razvodnika koji se koriste u odnosu na brzinu motora. Kod nižih broja okretaja dulje cijevi isporučuju optimalnu količinu svježeg zraka u komoru, poboljšavajući izgaranje i pojačavajući zakretni moment. Pri većim brojevima okretaja, otvara se ventil na kraćoj izravnoj usisnoj cijevi povećavajući izlaznu snagu motora zbog većeg volumena usisanog zraka. (DF250/225)

Picture of Multi Stage Induction
Diagram of Multi Stage Induction

Trajnost i pouzdanost

Kako bi ih zaštitio od korozije, Suzuki štiti svoje vanbrodske motore vlastitom posebnom antikorozivnom zaštitom - Suzuki Anti-Corrosion Finish. Primijenjena izravno na aluminijsku leguru izvanbrodskog motora, ova završna obrada osigurava maksimalno prijanjanje na aluminijsku površinu. Nanošeni epoksii temeljni premaz, metalik završni sloji i prozirni sloj akrilnih vlakana, čini tretman protiv korozije učinkovitim, štiteći one dijelove aluminijske legure izvanbrodskog motora koji su stalno izloženi slanoj vodi.

Diagram of Durability & Reliability

Računalo za učinkovito ubrizgavanje goriva

Napredna višestruka sekvencijalna elektronička ubrizgavanja goriva koja nadzire 32-bitno računalo, omogućuje precizno podešavanje performansi elektroničkog ubrizgavanja goriva. Istodobno, potpuno tranzistorizirano paljenje osigurava topliju iskru s manje elektroničkih smetnji.

Picture of Computer Efficient Fuel Injection

Kompaktni dizajni

Zahvaljujući našem ekskluzivnom kutu nagiba od 55 stupnjeva i izmaknutoj pogonskoj osovini, dobivate snagu i performanse iz elegantnog, kompaktnog izvanbrodskog motora koji će izvrsno izgledati na bilo kojoj krmi - osobito vašoj.

Diagram of Compact Designs

Čišći i učinkovitiji rad

Udarne Suzukijeve napredne tehnologije četverotaktnih vanbrodskih motora pružaju čišći i učinkovitiji rad koji je u skladu sa standardima Recreativ Craft Directive (RCD) a dobio je i ocjenu tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).

ULTRA LOW EMISSION / EPA 2006 STANDARD

Najveći omjer redukcije

Suzukijeva dvostupanjska redukcija rezultira omjerom prijenosa od 2,29:1. To omogućuje korištenje propelera velikog promjera.

MODELDF250*3
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL:508*4, X:635, XX:762
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5L:264*4, X:275, XX:284
TIP MOTORADOHC 24-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARAV6 (55 stupnjeva)
ZAPREMNINA cm33.614
PROMJER x HOD mm95 x 85
MAKSIMALNA SNAGA kW184
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5,500-6,100
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 54A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.29:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-27.5"
MODELDF225*3
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL:508*4, X:635, XX:762
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5L:264*4, X:275, XX:284
TIP MOTORADOHC 24-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARAV6 (55 stupnjeva)
ZAPREMNINA cm33.614
PROMJER x HOD mm95 x 85
MAKSIMALNA SNAGA kW165
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5,000-6,000
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 54A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.29:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-27.5"
MODELDF200*3
VISINA KRMENOG ZRCALA mmL:508*4, X:635, XX:762
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5L:264*4, X:275, XX:284
TIP MOTORADOHC 24-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARAV6 (55 stupnjeva)
ZAPREMNINA cm33.614
PROMJER x HOD mm95 x 85
MAKSIMALNA SNAGA kW147
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5,000-6,000
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 54A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.29:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-27.5"
  1. Težina motora: bez propelera i ulja,
  2. Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku,
  3. Dostupan model suprotnog smjera vrtnje propelera,
  4. Samo DF200

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

SERVISI

VIŠE