MEHANIČKA SERIJA

KOMPAKTNI VISOKOG UČINKA

DF60A

DF60A

Kompaktan, lagan i ekonomičan.

Picture of boat using DF60A Picture of boat using DF60A

Kompaktan dizajn

Suzuki inženjeri poznati su po stvaranju nekih od najkompaktnijih četverotaktnih vanbrodskih motora u svojim klasama. S modelom DF60A započeli su s potpunim redizajnom svakog dijela i komponente kako bi se stvorili još lakši i kompaktniji vanbrodski motori, prema znanju i tehnička dostignuća stečena u posljednjih deset godina.

Lean Burn sustav

Kako bi dobili najviše od svake kapi goriva, inženjeri Suzukija razvili su na DF60A Lean Burn sustav, koji omogućuje rad motora stehiometrijski odnos zrak-gorivo ili siromašniju mješavinu goriva. Sustav kontrolira mješavinu zraka i goriva predviđajući potrebe za gorivom prema uvjetima rada. Pruža svoje prednosti u širokom radnom rasponu, osiguravajući značajna poboljšanja u smanjenju potrošnje goriva od rada na malim brzinama pa sve do brzina krstarenja.

Limitator Tilt pozicije

DF60A je opremljen sustavom ograničenja nagiba koji je dizajniran za zaštitu plovila od oštećenja do kojih može doći prilikom naginjanja izvanbrodskog motora. Sustav ima senzor kuta nagiba koji funkcionira i kao graničnik nagiba.Sistem koristi neprekidni, kontinuirani ograničivač tipa koji omogućuje instalaciju izvanbrodskog motora na gotovo bilo koju vrstu plovila.

Niže emisije, učinkovit rad

Uz Suzuki sustav jednostavnog upućivanja motora, koji se nalazi na modelu DF60A, sve što trebate učiniti je okrenuti ključ i otpustiti ga. Sustav startera radi ostalo, ostajući uključen sve dok se motor ne pokrene. Lakši i poboljšani startovi koje pruža sustav jednostavnog upućivanja motora nudi učinkovitije izgaranje i smanjenu potrošnju goriva.

Mehanički učinkovit dizajn

Suzukijevi inženjeri tražili su načine za smanjenje mehaničkih gubitaka kao načina za poboljšanje učinkovitosti DF60A. Posebno dizajnirana pumpa za ulje pruža veću mehaničku učinkovitost i omogućuje protok ulja kroz sustav podmazivanja uz manji otpor. To, u kombinaciji sa smanjenim mehaničkim gubicima u drugim dijelovima motora, pridonosi smanjenoj potrošnji goriva.

Samopodešavajući lanac distribucije

Suzukijev samopodešavajući lanac distribucije ugrađen je na modelu DF60A kao prvi izvanbrodski motor u klasi 44.1kW (60KS) opremljen ovom tehnologijom. Suzukijev samopodešavajući lanac distribucije ne zahtijeva održavanje. Lanac je okupan uljem i ima automatski hidraulični zatezač koji lanac uvijek drži ispravno podešenim za rad bez održavanja.

VELIKA SNAGA
  • GEAR RATIO
UČINKOVITOST U POTROŠNJI
  • LEAN BURN
POUZDANOST
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
INOVACIJA
  • TROLL MODE
  • TILT LIMIT

Kompaktan, lagan i učinkovit (štedljiv) u potrošnji - DF60A

DOHC motor sa 12 ventila (4 ventila po cilindru)

Suzukijevo veliko iskustvo u projektiranju i proizvodnji četverotaktnih motora za motociklističku, automobilsku i pomorsku upotrebu nema premca. Oslanjajući se na ovo bogatstvo znanja, inženjeri Suzukija osmislili su potpuno novi linijski trocilindrični motor s kompaktnim dvostrukim bregastim vratilom za glavu (DOHC) i četiri ventila po cilindru. Učinkovita uporaba naprednih tehnologija daje modelu DF60A visokotehnološke performanse, učinkovit rad i izvrsne karakteristike u potrošnji goriva.

Najkompaktniji / najlakši dizajn

Suzuki je vodeća tvrtka u kompaktnim četverotaktnim konstrukcijama, a DF60A ispunjava tu reputaciju. Suzuki inženjeri redizajnirali su svaki dio i komponentu od temelja, primjenjujući znanje i tehnološka dostignuća stečena u posljednjem desetljeću kako bi proizveli vanbrodski motor koji je najlakši i najkompaktniji u svojoj klasi.

Učinkovit mehanički dizajn

Suzukijevi inženjeri tražili su načine za smanjenje mehaničkih gubitaka kao načina za poboljšanje učinkovitosti. Novi dizajn pumpe za ulje pruža veću mehaničku učinkovitost i omogućuje protok ulja kroz sustav podmazivanja uz manji otpor. To, u kombinaciji sa smanjenim mehaničkim gubicima u drugim dijelovima motora, pridonosi manjoj potrošnji goriva.

Picture of DOHC 12-Valve Engine
Diagram of DOHC 12-Valve Engine

Suzuki sustav jednostavnog upućivanja motora
(Easy Start System)

Uz Suzuki sustav jednostavnog upućivanja motora, koji se nalazi na modelu DF60A, sve što trebate učiniti je okrenuti ključ i otpustiti ga. Sustav startera radi ostalo, ostajući uključen sve dok se motor ne pokrene. Lakši i poboljšani startovi koje pruža sustav jednostavnog upućivanja motora nudi učinkovitije izgaranje i smanjenu potrošnju goriva.

Samopodešavajući lanac distribucije

DF60A je prvi izvanbrodski motor u klasi 44.1kW (60KS) koji mora je opremljen lancem razvoda. Lanac je okupan uljem i ima automatski hidraulični zatezač koji lanac uvijek drži ispravno podešenim za rad bez potrebe održavanja.

Picture of Self-Adjusting Timing Chain

Suzukijev Lean Burn sustav daje vrhunsku uštedu goriva

Prvi put predstavljen na modelu DF70A / 80A / 90A, Suzuki Lean Burn sustav predviđa potrebu za gorivom u skladu s radnim uvjetima, što omogućuje da motor radi na učinkovitijoj smjesi goriva, koristeći siromašniji omjer zraka i goriva. Suzuki Lean Burn Control System pruža prednosti u širokom radnom rasponu, osiguravajući značajna poboljšanja u ekonomičnosti potrošnje goriva na malim brzinama i brzini krstarenja.

Diagram of Suzuki's Lean Burn Control System Produces top level Fuel Economy
Podaci koji su korišteni u grafikonima dobiveni su putem internog testiranja u uniformiranim uvjetima. Rezultati će varirati ovisno o uvjetima rada (dizajn plovila, veličina, težina, vremenske prilike itd.)

Alternator velikog kapaciteta od 19A

DF60A opremljen je snažnim 19A alternatorom koji generira otprilike 11.5A čak i kad motor radi na niskom 1.000 okr / min. U normalnim okolnostima to je dovoljno snage da se u većini situacija ukupna brodska elektronika održi u funkciji tijekom cijelog dana.

Diagram of Large capacity 19A Alternator

Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva

DF60 dobio je nagradu za inovacije IMTEC (International Marine Traders Exposition and Convention) 1997. godine, između ostalog i za napredak u pionirskom korištenju višestrukog slijednog ubrizgavanja goriva (Suzuki Multi-Point Sequential Fuel Injection ). DF60A koristi ovaj sofisticirani, provjereni sustav za prikupljanje podataka sa senzora smještenih u ključnim područjima na motoru, obrađujući ih s 32-bitnim računalom, koji zatim u realnom vremenu izračunava optimalnu količinu goriva. Uz glatko pokretanje, ovaj sustav pruža maksimalnu radnu učinkovitost što rezultira odličnom uštedom u potrošnji goriva i smanjenim emisijama.

Limitator Tilt pozicije

DF60A ima novi sustav ograničenja nagiba koji štiti brod od oštećenja do kojih može doći prilikom nagibanja izvanbrodskog motora. Dizajn uključuje i funkciju graničnika nagiba i predajnika opreme, te koristi beskonačni, kontinuirani graničnik nagiba koji omogućuje ugradnju izvanbrodskog motora na gotovo bilo koju vrstu plovila.

Diagram of Tilt Limit System
MODELDF60A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS:381, L:508, X:635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *4S:102, L:104, X:107
TIP MOTORADOHC 12-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA3
ZAPREMNINA cm3941
PROMJER x HOD mm72,5 × 76
MAKSIMALNA SNAGA kW44,1
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.300-6.300
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.2,7
SPREMNIK GORIVA lit.25 (Opcija)
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 19A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2,27:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak) *5
Svi propeleri su sa tri lopatice
9"-17"

*4:Težina motora: bez propelera i ulja

*5:Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

SERVISI

VIŠE