MEHANIČKA SERIJA

PRIJENOSNI

DF6A / DF5A / DF4A

DF6A/DF5A/DF4A

Kompaktani i lagani (24.0Kg*1), jednostavni za upravljanje, prijenosni vanbrodski motori DF6A, DF5A i DF4A. Nova generacija potpuno preporođena sa stilom.

  1. Modeli s vratilom
Picture of boat using DF6A/DF5A/DF4A Picture of boat using DF6A/DF5A/DF4A

Kompaktniji i mnogo lakši

Zadržavajući zapreminu od 138cm3, postojeći je model redizajniran i smanjen kako bi se postiglo smanjenje težine od 1,0 kg (24.0kg*1). Umanjena težina poboljšava operativnost.

Uz smanjenje težine, ručka za nošenje integrirana je u donji poklopac koji je zaobljen i lakši za držanje, nova ručka za nošenje na prednjoj strani dodatno poboljšava njegovu prenosivost.

Picture of More compact and much lighter

Poboljšana jednostavnost kod korištenja

Rezervoar za gorivo i novi sustavi za podmazivanje omogućuju transport i skladištenje vanbrodskih motora na bilo kojoj od tri strana (desni bok, okomito ili lijevi bok) bez curenja goriva ili ulja.

Spremnik goriva nalazi se na vrhu kućišta, smješten iznad karburatora, što omogućuje gravitacijsko napajanje gorivom. To omogućuje da motor počne radom odmah nakon punjenja gorivom, čak i nakon dugotrajnog skladištenja. Ove značajke poboljšale su jednostavnost njegovog korištenja kao prijenosni izvanbrodski motor.

INOVACIJA
  • THREE-WAY STORAGE

Lagan

Uz moderniji izgled, novo dizajnirani i razvijeni Suzuki DF6A, DF5A i DF4A mogu se pohvaliti manjom težinom od 24,0 kg (modeli S-osovine).
Lakša težina je poboljšala prenosivost kao i operativnost.

Izvanredno ručno upravljanje

Daljnja poboljšanja kod ručke upravljanja, koja je uživala veliku popularnost, uspješno su ublažila vibracije koje pridonose umoru i naprezanju kada se prenose na ruku tijekom rada. DF6A, DF5A i DF4A se osobito ističu kod ublažavanja vibracija u srednjem rasponu.

Izmaknuta radilica (prvi u klasi)

Položaj radilice neznatno izvan središta cilindra smanjuje bočni pritisak na stijenku cilindra dok se klip pomiče gore i dolje u cilindru. Rezultat je glatko kretanje klipa, što poboljšava radnu učinkovitost.

Diagram of Offset Crankshaft

Lako paljenje nakon skladištenja

Budući da integralni gornji spremnik goriva i jednosmjerni ventil dopuštaju gravitacijsko napajanje gorivom, motor se može pokrenuti bez otvaranja poklopca motora, čak i nakon dugotrajnog skladištenja.

Diagram of Easy After-Storage Start

Tihi rad

Niska razina buke rezultat je prigušivača zvuka, dizajniranog za optimiziranje kapaciteta i oblika usisa zraka. Nova konstrukcija klackalice i klizni ležaj radilice također pomažu u smanjenju razine buke. Također smo promijenili strukturu dijelova koji su u vezi s klackalicom i eliminirali prekomjernu igru. Osim toga, mijenjali smo ležaj radilice od kugličnog u klizni.

Diagram of Quiet Operation
Diagram of Quiet Operation
Diagram of Quiet Operation

Visoko pouzdan sustav podmazivanja

Sustav prisilnog podmazivanja DF6A, DF5A i DF4A ima dodatni kanal za podmazivanje gornjeg i donjeg djela radilice te klipnjače. Dodavanje filtera prvog u klasi ** uvelike povećava pouzdanost sustava za podmazivanje. Nadalje, novi položaj uljnog prozora omogućuje vizualnu potvrdu stvarnog uvjeta podmazivanja.

Picture of Highly Reliable Lubricating System
Diagram of Highly Reliable Lubricating System

Tri položaja skladištenja

Novi sustavi za gorivo i podmazivanje omogućuju praktično skladištenje izvanbrodskih motora na bilo kojoj od tri strana (desni bok, okomito ili lijevi bok) bez briga oko same orijentacije skladištenja.

Diagram of Three-Way Storage

Poboljšana prenosivost

Ručka za nošenje integrirana u donji poklopac zaobljena je i olakšava držanje. Dodatno prianjanje na prednjem dijelu donjeg poklopca motora pruža praktičnost nošenja izvanbrodskog motora s obje ruke.

Picture of Improved Portability
Picture of Improved Portability

Novi sustav nagiba - Tilt

Sustav nagiba DF6A, DF5A i DF4A nudi različite staze gore-dolje u plitkom pogonu u usporedbi s prethodnim modelima. Kada se podigne, može se zaključati u tri položaja. Kada se spusti, može se jednostavno glatko pomaknuti u najniži položaj bez potrebe blokiranja.

Diagram of New Tilt System

Suzuki antikorozivni sustav

Suzuki izvana zaštičuje motore od štetne korozije vlastitim, posebno formuliranim antikorozijskim premazom. Premaz omogućuje povećanje izdržljivost i štiti dijelove koji su stalno izloženi slanoj vodi.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

Niže emisije, učinkovit rad

Suzukijeve napredne četverotaktne tehnologije pružaju vrlo učinkovit rad i manje emisije. Na taj način Suzukijevi izvanbrodski motori mogu udovoljiti nekim od najstrožih standarda na svijetu *3 uključujući EURO 1 standarde o emisijama (Direktiva 94/25 / EZ izmijenjena i dopunjena Direktivom 2003/44 / EZ) *4, uz ocjenu od tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION

*3:Usklađenost standarda emisije specifična je za određenu regiju.

*4:EU standardi emisije (ispušni plinovi i razine buke) koje su odredili Europski parlament i Vijeće.

MODELDF6A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS:381, L:508
UPUĆIVANJE MOTORARučno
TEŽINA kg *1S:24, L:25
TIP MOTORAOHV
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMKarburator
BROJ CILINDARA1
ZAPREMNINA cm3138
PROMJER x HOD mm60,4 X 48
MAKSIMALNA SNAGA kW4,4
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min4.750-5.750
KORMILARENJERudo (ručka)
ČOKRučni
SPREMNIK ULJA lit.0.7
SPREMNIK GORIVA lit.Ugrađeni 1.0
SUSTAV PALJENJADigitalno CDI
ALTERNATOR12V 5A (opcija)
POSTAVLJANJE MOTORACentralni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBARučni Trim and Tilt
ODNOS PRIJENOSA1,92:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHIznad propelera
IZBOR PROPELERA (korak) *2
Svi propeleri su sa tri lopatice
6" - 7"
MODELDF5A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS:381, L:508
UPUĆIVANJE MOTORARučno
TEŽINA kg *1S:24, L:25
TIP MOTORAOHV
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMKarburator
BROJ CILINDARA1
ZAPREMNINA cm3138
PROMJER x HOD mm60,4 X 48
MAKSIMALNA SNAGA kW3,7
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min4.500-5.500
KORMILARENJERudo (ručka)
ČOKRučni
SPREMNIK ULJA lit.0.7
SPREMNIK GORIVA lit.Ugrađeni 1.0
SUSTAV PALJENJADigitalno CDI
ALTERNATOR12V 5A (opcija)
POSTAVLJANJE MOTORACentralni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBARučni Trim and Tilt
ODNOS PRIJENOSA1,92:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHIznad propelera
IZBOR PROPELERA (korak) *2
Svi propeleri su sa tri lopatice
6" - 7"
MODELDF4A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS:381, L:508
UPUĆIVANJE MOTORARučno
TEŽINA kg *1S:24, L:25
TIP MOTORAOHV
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMKarburator
BROJ CILINDARA1
ZAPREMNINA cm3138
PROMJER x HOD mm60,4 X 48
MAKSIMALNA SNAGA kW2.9
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min4.000-5.000
KORMILARENJERudo (ručka)
ČOKRučni
SPREMNIK ULJA lit.0.7
SPREMNIK GORIVA lit.Ugrađeni 1.0
SUSTAV PALJENJADigitalno CDI
ALTERNATOR12V 5A (opcija)
POSTAVLJANJE MOTORACentralni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBARučni Trim and Tilt
ODNOS PRIJENOSA1,92:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHIznad propelera
IZBOR PROPELERA (korak) *2
Svi propeleri su sa tri lopatice
6" - 7"

*5:Suha težina: bez propelera i motornog ulja

*6:Pojedinosti o propeleru potražite kod lokalnog prodavača

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

PROMOTIVNI VIDEO

SERVISI

VIŠE