MEHANIČKA SERIJA

KOMPAKTNI VISOKOG UČINKA

DF50A / DF40A

DF50A/DF40A

Nova generacija DF50A i DF40A, pruža vrhunsku učinkovitost u potrošnji goriva i visoke performanse

Picture of boat using DF50A/DF40A Picture of boat using DF50A/DF40A

12-ventilni DOHC vanbrodski motor visoke učinkovitosti

Suzukijevi inženjeri temelje motore DF50A i DF40A na Suzukijevom dokazanim liniskim trocilindričnim motorima s 12 ventila. Ovaj motor visokih performansi ima zapreminu od 941 cm3 i ima DOHC glavu motora - jedini DOHC motor koji se koristi za 36,8 kW (50 KS) / 29,4 kW (40 KS) izvanbrodskoj klasi - s četiri ventila po cilindru i sustavom usisnika zraka optimiziranim za maksimalnu učinkovitost u područiju visokih okretaja.
Kada su dizajnirali ovaj motor, inženjeri Suzukija također su se usredotočili na poboljšanje mehaničke učinkovitosti. Svaka komponenta je analizirana i redizajnirana kako bi se smanjili mehanički gubici i poboljšala učinkovitost. Kao primjer, novi dizajn pumpe za ulje čini unutarnji protok ulja učinkovitijim, držeći pokretne dijelove bolje podmazane uz manji utrošak energije. Kombinirano smanjenje mehaničkih gubitaka u motoru doprinosi smanjenju potrošnje goriva.

Suzuki Lean Burn sustav

Suzuki Lean Burn Control System je inteligentni sustav koji nadzire performanse motora i radne uvjete radi predviđanja potrebe za gorivom kako bi se isporučilo manje goriva u motor. Prvi put predstavljen na modelu DF90A / 80A / 70A, a kasnije i na modelu DF60A, ovaj sustav pruža izvanredna poboljšanja u smanjenju potrošnje goriva od rada na malim brzinama do brzine krstarenja, gdje se motor koristi većinu vremena. Interna testiranja pokazuju da na srednjim brzinama DF50A postiže 23% poboljšanje u potrošnji goriva od svog prethodnika.

Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva

Suzuki je pionir u korištenju višestrukog slijednog elektroničkog ubrizgavanja goriva u četverotaktne vanbrodske motore. Ovaj napredni, vremenski provjereni sustav prikuplja, u stvarnom vremenu, operativne podatke iz niza senzora smještenih u ključnim područjima na motoru, obrađuje podatke i izračunava optimalnu količinu goriva i zraka potrebnu za rad motora. Nautičari uživaju u nesmetanom startu, maksimalnoj radnoj učinkovitosti, odličnoj uštedi u potrošnji goriva i smanjenim emisijama.

Samopodešavajući lanac distribucije koji ne zahtijeva održavanje

DF50A i DF40A jedini su vanbrodski motori u klasi od 36.8kW (50KS) / 29.4kW (40KS) sa ugrađenim razvodnim lancem. Lanac je okupan uljem i samopodešavajući, kako bi nautičarima omogućio dugogodišnju pouzdanost bez potrebe za održavanje.

Alternator velikog kapaciteta od 19A

DF50A i DF40A opremljeni su snažnim 19A alternatorom koji generira otprilike 11.5A čak i kad motor radi na niskom 1.000 okr / min. U normalnim okolnostima to je dovoljno snage da se u većini situacija održi u funkciji ukupna brodska elektronika.

Kad je samo najbolje, dovoljno je dobro

Ponosni smo što smo jedini dobavljač vanbrodskih motora na Olimpijskoj i Paraolimpijskoj jedriličarskoj regati u Londonu 2012., s tim da je DF40A jedan od modela korištenih za ovaj prestižni događaj.

VELIKA SNAGA
  • GEAR RATIO
UČINKOVITOST U POTROŠNJI
  • LEAN BURN
POUZDANOST
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
INOVACIJA
  • TROLL MODE

Nova generacija DF50A i DF40A - vrhunska učinkovitost u trošenju goriva i vrhunske performanse

Mehanički učinkovit 12-ventilski DOHC motor

Suzukijevi inženjeri temelje motore DF50A i DF40A na Suzukijevom dokazanim liniskim trocilindričnim motorima s 12 ventila. Ovaj motor visokih performansi ima zapreminu od 941 cm 3 i ima DOHC glavu motora - jedini DOHC motor koji se koristi za 36,8 kW (50 KS) / 29,4 kW (40 KS) izvanbrodskoj klasi - s četiri ventila po cilindru i sustavom usisnika zraka optimiziranim za maksimalnu učinkovitost u područiju visokih okretaja.
Kada su dizajnirali ovaj motor, inženjeri Suzukija također su se usredotočili na poboljšanje mehaničke učinkovitosti. Svaka komponenta je analizirana i redizajnirana kako bi se smanjio mehanički gubitak kako bi se poboljšala učinkovitost. Kao primjer, novi dizajn pumpe za ulje čini unutarnji protok ulja učinkovitijim, držeći pokretne dijelove bolje podmazane dok troše manje energije. Kombinirano smanjenje mehaničkih gubitaka kroz motor doprinosi boljoj potrošnji goriva.

Diagram of Mechanically Efficient DOHC 12-Valve Engin

Suzuki jednostavno upućivanje motora

Startovi su brzi i jednostavni s Suzukijevim sustavom jednostavnog upućivanja motora (Easy Start). Ne morate držati ključ, samo ga jednom okrenite i sustav startera ostaje uključen dok se motor ne pokrene. Sustav pruža glatko i poboljšano pokretanje kako bi vas brže pokrenulo.

Diagram of Suzuki Easy Start System

Niže emisije, učinkovit rad

Suzukijeve napredne četverotaktne tehnologije omogućuju čisto i učinkovito upravljanje izvanbrodskim motorima u skladu s normama emisija EURO 1 (EU Direktiva 2003/44 / EZ) - EU standardi emisije (ispušni plinovi i razine buke) koje su postavili Europski parlament i Vijeće, te su dobili ocjenu s tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).

Suzuki Lean Burn sustav

Suzuki Lean Burn sustav je inteligentni sustav za dostavu goriva koji postiže izvanredna smanjenja u potrošnji goriva čineći štedljivim vanbrodskim motorima učinkovitijim. Prvi put predstavljen na modelima DF90A / 80A / 70A, a kasnije i na modelu DF60A, ovaj sustav pruža izvanredna poboljšanja u potrošnji goriva od rada na malim brzinama do brzine krstarenja, gdje se motor koristi većinu vremena. Interna ispitivanja pokazuju da na srednjim brzinama novi DF50A postiže 23% manju potrošnju goriva od svog prethodnika.

Samopodešavajući lanac distribucije koji ne zahtijeva održavanje

DF50A i DF40A jedini su vanbrodski motori u klasi od 36.8kW (50KS) / 29.4kW (40KS) sa ugrađenim razvodnim lancem. Lanac je okupan uljem i samopodešavajući, kako bi nautičarima omogućio dugogodišnju pouzdanost bez potrebe za održavanje.

Picture of Maintenance Free Timing Chain

Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva

Suzuki je pionir u korištenju višestrukog slijednog elektroničkog ubrizgavanja goriva u četverotaktne vanbrodske motore. Ovaj napredni, vremenski provjereni sustav prikuplja, u stvarnom vremenu, operativne podatke iz niza senzora smještenih u ključnim područjima na motoru, obrađuje podatke i izračunava optimalnu količinu goriva i zraka potrebnu za rad motora. Nautičari uživaju u nesmetanom startu, maksimalnoj radnoj učinkovitosti, odličnoj uštedi u potrošnji goriva i smanjenim emisijama.

Alternator velikog kapaciteta od 19A

DF50A i DF40A opremljeni su snažnim 19A alternatorom koji generira otprilike 11.5A čak i kad motor radi na niskom 1.000 okr / min. U normalnim okolnostima to je dovoljno snage da se u većini situacija održi u funkciji ukupna brodska elektronika.

Diagram of Large capacity 19A Alternator

Suzukijeva antikorozivna zaštita

Suzuki štiti svoje vanbrodske motore od korozije vlastitim, posebno formuliranim antikorozijskim premazom. Nanošenje premaza izravno na aluminijsku površinu izvanbrodskog motora omogućuje maksimalno prijanjanje boje na površinu, kako bi se povećala izdržljivost i zaštitili dijelovi koji su stalno izloženi slanoj vodi.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System
MODELDF50A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS:381, L:508
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *4S:102, L:104
TIP MOTORADOHC 12-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA3
ZAPREMNINA cm3941
PROMJER x HOD mm72,5 × 76
MAKSIMALNA SNAGA kW36,8
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.300-6.300
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.2,7
SPREMNIK GORIVA lit.25 (Opcija)
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 19A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2,27:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak) *5
Svi propeleri su sa tri lopatice
9"-17"
MODELDF40A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS:381, L:508
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *4S:102, L:104
TIP MOTORADOHC 12-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARA3
ZAPREMNINA cm3941
PROMJER x HOD mm72,5 × 76
MAKSIMALNA SNAGA kW29,4
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.000-6.000
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.2,7
SPREMNIK GORIVA lit.25 (Opcija)
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 19A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2,27:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak) *5
Svi propeleri su sa tri lopatice
9"-17"

*4:Težina motora: bez propelera i ulja

*5:Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

SERVISI

VIŠE